Rīgas namu pārvaldnieks - Apkalpošana
02.04.24 RNP tika nodots pieteikums, ka manā dzīvoklī, kas atrodas pēc adreses Dubultu iela 23-90 no griestiem sāka pilināt ūdens. Avārijas brigāde atslēdza auksto ūdeni.
5.04.24 RNP santehniķis tika iekšā 93. dzīvoklī, BET nenoskaidrojot iemēslu un nemeklējot problēmas atrašanās vietu atslēdza 93.dz. no auksta ūdens. Pēc šī apmeklējuma īpašnieks atsakās ielaist sava dzīvoklī meistarus vai citas personas.
Aukstas ūdens atslēgšana nepalīdzēja, apjoms un platība , kas pilināja no griestiem tikai palielinājās. 15.04.24 izsaukta avārijas brigāde, kas atslēdza karsto ūdeni. Visa kāpņu telpa palika bez karstā ūdens .
05.06.24 Siltums serviss veica ventiļu uzstādīšanu stāvvadiem dz. 90. un 96. un izolēja 93.dz.
Savukārt dzīvokļi Nr.90.,96.,99.,102. palika bez KŪ cirkulācijas.
Līdz šim brīdim, situācija, kas sākās 7 mēnešus atpakaļ, jeb 02.04.24. nekādīgi netiek risināta!
Ka arī, papildus vērsos pie mūsu nama pārvaldniecēs Lindas Šilskas, kas nevēlās uzņemties atbildību un palīdzēt rast risinājumu, atbildot, ka nezinot kā rīkoties šādā situācijā.
Atkārtoti lūdzu RNP pēc iespējas ātrāk rast risinājumu, pieslēdzot atpakaļ visas komunikācijas- karstā ūdens cirkulāciju!
Labdien!
Atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām. Dzīvojamo māju pārvaldīšanas likumā ir noteikta obligāta prasība, kas jāievēro visiem dzīvokļu īpašniekiem. Viņu pienākums ir nodrošināt pārvaldniekam piekļuvi, lai veiktu dzīvokļa īpašumā darbības, kas nepieciešamas ar dzīvojamās mājas ekspluatāciju saistītu komunikāciju, būvkonstrukciju un citu elementu ierīkošanu un normālu to funkcionēšanu, kā arī nodrošināt iespēju apsekot īpašumu un veikt remontdarbus. Diemžēl bieži dzīvokļu īpašnieki nepilda likuma prasības un liedz piekļuvi.
Arī šajā gadījumā šī prasība netika ievērota. Mēs no savas puses darām visu iespējamo, lai būtu iespējams veikt nepieciešamos remontdarbus. Šobrīd esam uzsākuši tiesvedības procesu.
Pievienot komentāru