Sia Mk Trade - Slikts serviss
2019. Gada 10. Jūlijā Mkt Rd Valmiera veikalā iegādājos tintes printeri. Atvedot mājās, visu darīju pēc klāt pievienotās instrukcijas. Printējot pirmo testa lapu, nekas netika izprintēts. Arī otrā testa lapa iznācā tukša, bet printeris uzrādīja kļūdu, ka lapa ir iesprūdusi. Vairākkārtīgi mēģināju kļūdu noņemt kā teikts lietošana rokasgrāmatā, bet tas neizdevās. Nogādāju preci atpakaļ veikalā, kur arī veikala speciālisti neko nevarēja izdarīt. Veikals to pieņēma ar aktu vra00005816 un solīja divu nedēļu laikā izskatīt pretenziju.
Printeri pirku nevis kā luksus lietu, bez kuras var iztikt, bet kā ļoti nepieciešamu tūlīt darbojošos iekārtu. Tāpēc nav saprotams pretenzijas izskatīšanas termiņš 15 dienas, jo 2-3 dienas vēl var izmantot kaimiņa printeri, bet 2 nedēļas - vai tomēr nav par daudz!?
Pēc nedēļas zvanīju rd klientu apkalpošanas servisam, lai painteresētos par lietas virzību, taču nekādu konkrētu atbildi nesaņēmu.
Servisa un attieksmes dēļ nevienam neiesaku preces iegādāties Sia Mk Trade Rd Elektronics veikalos.
Komentāri (3)
Lasiet MK noteikumus, tur skaidri un gaiši rakstīts, ka uz patērētāja iesniegumu par bojātu preci pārdēvējam jāatbild 15 darba dienu laikā. Tas, ka Jums tas ir neērti vai pārāk ilgi, tā ir Jūsu problēma.
Ar tādu attieksmi Jūs zaudēsiet klientus, un tad tā būs arī Jūsu problēma...
Ja prece tikko iegādāta un nedarbojas, cieņpilna attieksme būtu uzreizi samainīt pret citu vai 2 dienu laikā izskatīt.