Rd Electronics - Slikts serviss
Labdien, tika iegādāts kafijas aparāts RD ELECTRONICS OGRĒ PHILIPS, tika lietos 6 mēneši, saplīsa piena tvertnes krūzīte. Zvanot uz servisu saka, ka nemainīšot pret garantiju, ka būs jāmaksā par jaunu detaļu, arī to pašu saka veikalā uz vietas. Es tomēr uzstāju, ka detaļa jānodod servisam, lai izskata. Beigās bija jānodod viss kafijas aparāts, par ko arī nav skaidrības kādēļ, ja aparātam nekas nekaišs un ir jānomaina tikai atsevišķa detaļa - piena tvertnes plastmas krūzīte, kura ir noņemama, tāda arī viņai ir funkcija. Atgriezās pēc remonta - nebija jāmaksā, taču uzradās cita problēma, pārbaudot preci veikalā, atpakojām un tika konstatēts, ka kafijas aparāts ir salauzts, kritis, viss bija netīrs ar maltu kafiju (starp citu maltu kafiju vispār aparātā nebijām nekad lietojuši) Augšējā detaļa, vāciņš - bija salauzts lupatās, acīmredzami kritis. uz ko serviss atbild, ka atvainojās, nezin kā tas varēja notikt. atkal jāatstāj kafijas aparāts uz nedēļu kamēr atvedīs jaunu detaļu, kopā pagāja nepilns mēnesis un jāsaskarās ar šādām nepatikšanām. rezultātā nevis man zvana ka ir gatavs saņemšanai, bet man ir jātrobelē katru dienu, līdz atbild - jā tiešām pirms vairākām dienām detaļa ir saņemta. SERVISS - TSC -, veikals RD - nezinu kurš pie vainas, bet BRIESMĪGA pieredze!
Labdien!
Cienījamais klients,
Pateicamies, ka esat veltījis laiku, lai informētu mūs par radušos situāciju.
Vēlamies Jūs informēt, ka RD Electronics nav ražotāja autorizēts servisa centrs. Mūsu uzņēmums darbojas kā elektropreču mazumtirdzniecības tīkls, līdz ar to ierīču diagnostiku un remontu veic tikai attiecīgo zīmolu oficiālie servisa partneri, kuri ir pilnvaroti veikt garantijas un pēcgarantijas apkalpošanu, kā arī pieņemt lēmumus par garantijas nosacījumu piemērojamību.
Lai varētu precīzāk izvērtēt Jūsu konkrēto gadījumu, lūdzam norādīt preces pieņemšanas akta numuru. Tas mums palīdzēs identificēt situāciju.
Papildu jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, zvanot pa tālruni (+371) 66165555 vai rakstot uz e-pastu [email protected]
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
RD Electronics
Komentāri (1)
Meistari bija izmantojuši kafijas aparātu savām vajadzībām - pļēgurojuši