www.sudzibas.lv RD Electronics Ziemssvētki preces

Rd Electronics - Ziemssvētki preces

Rdveikals.lv piedāvā Ziemassvētku preces, kuras, kā izrādās, iegādāties var tikai pēc Ziemassvētkiem. Vēlējāmies ofisam pasūtīt Ziemassvētku egli :" Mākslīgā egle 180cm balta Produkta kods: 615650Pieejamība noliktavā: Ir pieejams " - rdveikals.lv Pēc sarunas ar interneta operātoru, pat nenoformējot pasūtījumu un neuzzinot uz kurieni ir vēlama piegāde, saņemam asu, nepatīkamā tonī izteiktu repliku - "piegāde būs 29.12.2015" Pēc tādas replikas pat nezini kā turpināt sarunu. Zvanījām klientu servisam, kur mums tik pat strikti atbildēja Ilona - "operatoram ir taisnība, es nezinu vai prece ir menedžerim noliktavā , bet, ja Jūs kaut kas neapmierina, Jūs varat sūdzēties!!!" Šeit citas iespējas nav, kā tikai padod ziņu par apkalpošanas kultūru un negodīgas komercprakses īstenošanu publicējot interneta veikalā nepatiesu informāciju! Ja jau prece ir pieejama, tad kāpēc es viņu nevaru pāris dienu laikā saņemt nevienā veikalā??? PRECE TAK IR PIEEJAMA!!!! Un kam vajag Ziemassvētku egli pēc Ziemassvētkiem?!?! Zems apkalpošanas līmenis internetveikalā un nesaprotama nepamatoti neieinteresēta un uz klienta problēmu nevērsta apkalpošana ir jau kļuvusi par RD Electronics patieso tēlu!!! Nožēlojami! P.S ar egli nesteidzieties! saņēmām tikko informāciju, ka būs pieejama 30.12.2015 , tad jau nav ko iespringt pēc jaunā gada izņemsim, cerams tad ar izpārdošanas cenām....

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 30.12.2015

Labdien!
Sakarā ar Jūsu interneta veikalā www.rdveikals.lv veikto pasūtījumu, SIA „MK TRADE” Jums atvainojas un paskaidro, ka diemžēl ņemot vērā to, ka preču piegādi un pieejamību SIA „MK TRADE” piedāvā preces piegādātajs vai ražotājs, SIA „MK TRADE” pamatojas uz piegādātāja vai ražotāja sniegto informāciju par preču piegādi un pieejamību.
SIA „MK TRADE” vienmēr klientiem cenšas sniegt informāciju, ja gadījumā pasūtījums kavējas, ja ir jāveic pasūtījuma piegādes pārcelšana, tiek piedāvāti visi iespējamie veidi situācijas risināšanai, lai klienti vienmēr būtu apmierināti ar iegādātajām precēm un apkalpošanas servisu.
Atzīstam, ka situācija, ka Jums pašam nācās interesēties par Jūsu pasūtījumu, ir ļoti nepatīkama. Mēs katru dienu cītīgi strādājam pie tā, lai klienti būtu apmierināti un kvalitatīvi apkalpoti.
Mēs parūpēsimies, lai mūsu kompānijā šādas situācijas vairs neatkārtotos.

Ļoti atvainojamies Jums par sagādatajām neērtībām un radušos starpgadījumu.

Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
tālr: 66165555
e-pasts: [email protected]

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes