Rd Electronics - Viltība
Gribu pabrīdināt pircējus. Pasūtīju Rdelectronics preci. Atzvana un apstiprina, ka būs norādītajā datumā (pēc 3 darba dienām) . Vienu dienu pirms datuma zvana, atvainojas, ka piegāde no Eiropas noliktavas kavējas un prece būs pieejama vēl pēc nedēļas. Nu labi gaidīšu..
Trīs dienas pirms jaunā termiņa atnāk sms, ka prece ir pieejama veikalā, nopriecājos, pēc darba braucu pakaļ. Nes kasti un man jau ir skaidrs - lietota. Vizuāli kaste visa nobružāta saplēsta, saskočēta.
Pluss Rdelectronics damme pārdevējam Jānim, pienākot, pats mani uzreiz informēja, ka prece nav jauna un ir pārpakota un prasīja vai taisām vaļā un skatāmies. Attaisa vaļā, iepakojuma putuplasts pa daļām, aksesuāra maisiņi attaisīti, bez šaubām, ka prece ir bijusi 'demonstrācijas' un stāvējusi kāda veikalu plauktā,
jānis visu pats man norādīja, ka uz kājas ir dažas mazas švīkas, uz ekrāna švīku nebija, monitoru pieslēdza un strādā. Bet liels jautājums - cik jau matrica ir stundu nodedzinājusi, to diemžel nekur nerāda. Protams garantijas periodu - 2 gadus noteikti nokalpos, bet pēctam?
Nebiju apmierināts, ka prasa 'jauna' monitora cenu, pie viņiem monitors maksā 580€, tāpēc pieprasīju atlaidi, teicu vismaz 25% (~150€) jo arī ir vizuāli defekti un nav zināms, par matricas stundām. Pārdevējs pasauca maiņas vadītāju, tad izrunājām visas tās pašas garās runas, vadītājam problēmu nebija man iedot šo atlaidi un arī piekrita man, bet viņam jāzvana vadībai un jāprasa vai drīkst piešķirt.
Pēc 10 minūtēm, iedeva man klausuli un tad sākās epopeja - lauztā latviešu valodā ar nospiedošu toni man atbild frāzi - tas noteikti nebūs iespējams! Prasu paskaidrojumu, jo prece nav jauna tātad nav jāprasa jaunas preces cenu. Man meiģina spraust batonus ausīs, ka garantija nemazinās un ir tā pati un ka par papildus summu var no viņiem iegādāties 'papildus' garantiju.
Tad es saku, nu labi tad 100€ atlaidi (~18%) un to bezmaksas papildus garantiju, tad es preci iegādajos. Arī atteica.
Viss ko beigās piedāvāja ir 30€ atlaidi (sanāk ~5% no preces vērtības)
šoreiz es atteicu, un saku, ka gaidīšu jaunu monitoru kas ir rakstīts norādītajā datumā. Pagaidīšu vēl 3 dienas... Pasūtīja turpat veikalā monitoru pa jaunam.
Pienāk tā diena, man zvana, - atvainojamies, ražotājs mums vairs nepiegādā so preci. Tāpec preci nebūs iespējams saņemt.
Es prasu, vai tad ražotājs pats no konveijera liek mašīnās un tieši jums ved uz veikaliem. Mazliet apmulsa, un teica 'nu tā viņš diemžēl ir... '
nu labi, kā ir tā ir. Uzredzēšanos.
Tanī pat dienā pasūtīju no cita iveikala par 550€ bez nekādām atlaidēm šo pašu monitora modeli, pēc divām darba dienām man jau viņš stāvēja uz galda.
Paskatos, rdveikals, joprojām ir pieejams. Mājaslapā čatā viņiem uzrakstu, kāpēc mānaties? Kāpēc prece 'ir pieejama' bet viņas fiziski nav. Čatā man atbild, ka prece ir maskavas ielas veikalā. Es atbildu, tad tā arī pierakstiet pie preces, ka prece ir 'no plaukta' nevis jauna.
- 'paldies par ierosinājumu. '
ir pagājusi vēl vismaz nedēļa, joprojām prece stāv sortimentā, kā jauna un nav nekas pierakstīts, ka tā ir lietota. Vienīgi cena ir nomesta par 10€.
Cerams, ka kāds arī šo 3000 simbolu sūdzību izlasīja līdz galam. Uzmanāties! Saņemot preci, vienmēr pārbaudām vai kaste nav atvērta un ir oriģināli aiztaisīta.
P.S. Tieši tāpēc dzīvē es gandrīz nekad par preci nemaksāju iepriekš, bet gan - preces saņemšanas brīdī. Šādās strīdu situācijās konfliktu ir daudz vieglāk atrisināt.
Bet ja mīli iepriekš ieskaitīt naudiņu.. tad ņemies, raksti iesniegumu, gaidi... nervozē. Un viss ir daudz sarežģītāk. ;)
Komentāri (1)
"P.S. Tieši tāpēc dzīvē es gandrīz nekad par preci nemaksāju iepriekš, bet gan - preces saņemšanas brīdī. Šādās strīdu situācijās konfliktu ir daudz vieglāk atrisināt."
Tieši tā. Visi soļi pareizi