Rd Electronics - Sony Z3 Compact

Vilšanās liela ne lētajā telefonā. Mani nedzird katrs otrais zvanītājs, visu laiku jāpārzvana, ļoti kaitinoši. Aiznesot telefonu uz RD, man to atgrieza atpakaļ pēc mēneša ar slēdzienu, ka viss ir kārtībā.Bet mani nedzird vēl joprojām. Esmu vīlusies arī RD Electronics. Neesmu pieredzes bagāta ar garantijas remontiem, kā rezultātā esmu palikusi bez kontaktiem telefonā, jo mani nepabrīdināja par to pazušanu pēc remonta, bet laikam jau pati vainīga jāizlasa ik viena lapa sīkā drukā, ko noliek priekšā parakstīt. Ieteikums no RD Electronic ir atnest vēlreiz uz remontu, un ja vēl joprojām neatradīs problēmu, tād jāņem neatkarīgais eksperts. Laikam vienkāršāk ir samierināties, ka telefons 400 EUR vērtībā, telefona funkcijas nepilda, mana populārāka ikdienas frāza ''Tu mani nedzirdi, tiešām nedzirdi, halo, halo, halo, halo, - labi es pārzvanīšu"

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 23.04.2015

Labvakar!
Diemžēl SIA “MK TRADE” veikala „RD ELECTRONICS” pārdevējiem nav attiecīgo iemaņu preces defekta rašanās noskaidrošanai/identificēšanai. Lai noskaidrotu iespējamā defekta cēloņus, SIA „MK TRADE” piesaista preces ražotāja autorizētos servisa centrus.
Preces diagnostiku un slēdzienu izsniedz preces ražotāja autorizētais servisa centrs un, pamatojoties uz sertificēta meistara izsniegto slēdzienu par preces tehnisko stāvokli, SIA “MK TRADE” piekrīt vai nepiekrīt klienta prasībai.
Ja Jūs uzskatāt, ka precei tomēr pastāv ražošanas defekts, Jums ir iespēja un tiesības atkārtoti aizpildīt iesniegumu- prasījuma pieteikumu- prece tiks pieņemta uz preces ražotāja autorizētu servisu uz diagnostiku
Ja preces ražotāja autorizētais servisa centrs precei konstatēs ražošanas defektu, tad SIA "MK TRADE" nav nekādu iebildumu veikt preces maiņu vai naudas atgriešanu.
Gadījumā, ja precei netiek konstatēts ražošanas defekts, SIA "MK TRADE" nav pamata veikt preces maiņu vai naudas atgriešanu.
Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]

B

Komentāri (4)

J jaunnais 21.04.2015

te gan ir j'a'nem ekspert'ize un j'av'er'sas PTAC un 'atri viss b'us k'art'ib'a

L Livva 17.05.2015

Man ar šajā veikalā iegādātu telefonu arī sākās problēmas jau nedēļu pēc iegādes, SIA "MK TRADE" termiņus uz atbildes sniegšanu neievēro, pēc tam, protams, atbild, ka ražošanas defekta nav. Gribēju tikai brīdināt citus nekad un neko šajos veikalos neiegādāties, ja negribas velti naudu izmest. Žēl, ka telefonu iegādājos neizlasot cik daudz te sūdzību par RD Elektronics.

B bitite27 07.06.2015

Augstāk minētais telefons pabija servisā otro reizi, un vēl joprojām tas nestrādā, mani nedzird. Esmu izmisumā, RD elektronik serviss jau divas reizes dod slēdzienu, ka telefonam viss ir kārtībā, tātad nav iemesla atgriezt naudu vai nomainīt telefonu. bet, ko darīt man. Esmu noskaitījusi veikalā 400 eur, man tagad ir rokās telefons, kas nav lietojams.
Nākamais solis esot neatkarīgais eksperts, kas būs tālāk?

L Livva 07.06.2015

Nosūtīju Tev vēstuli, bitīte27

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes