Rd Electronics - Sony Z3 Compact
Vilšanās liela ne lētajā telefonā. Mani nedzird katrs otrais zvanītājs, visu laiku jāpārzvana, ļoti kaitinoši. Aiznesot telefonu uz RD, man to atgrieza atpakaļ pēc mēneša ar slēdzienu, ka viss ir kārtībā.Bet mani nedzird vēl joprojām. Esmu vīlusies arī RD Electronics. Neesmu pieredzes bagāta ar garantijas remontiem, kā rezultātā esmu palikusi bez kontaktiem telefonā, jo mani nepabrīdināja par to pazušanu pēc remonta, bet laikam jau pati vainīga jāizlasa ik viena lapa sīkā drukā, ko noliek priekšā parakstīt. Ieteikums no RD Electronic ir atnest vēlreiz uz remontu, un ja vēl joprojām neatradīs problēmu, tād jāņem neatkarīgais eksperts. Laikam vienkāršāk ir samierināties, ka telefons 400 EUR vērtībā, telefona funkcijas nepilda, mana populārāka ikdienas frāza ''Tu mani nedzirdi, tiešām nedzirdi, halo, halo, halo, halo, - labi es pārzvanīšu"
Labvakar!
Diemžēl SIA “MK TRADE” veikala „RD ELECTRONICS” pārdevējiem nav attiecīgo iemaņu preces defekta rašanās noskaidrošanai/identificēšanai. Lai noskaidrotu iespējamā defekta cēloņus, SIA „MK TRADE” piesaista preces ražotāja autorizētos servisa centrus.
Preces diagnostiku un slēdzienu izsniedz preces ražotāja autorizētais servisa centrs un, pamatojoties uz sertificēta meistara izsniegto slēdzienu par preces tehnisko stāvokli, SIA “MK TRADE” piekrīt vai nepiekrīt klienta prasībai.
Ja Jūs uzskatāt, ka precei tomēr pastāv ražošanas defekts, Jums ir iespēja un tiesības atkārtoti aizpildīt iesniegumu- prasījuma pieteikumu- prece tiks pieņemta uz preces ražotāja autorizētu servisu uz diagnostiku
Ja preces ražotāja autorizētais servisa centrs precei konstatēs ražošanas defektu, tad SIA "MK TRADE" nav nekādu iebildumu veikt preces maiņu vai naudas atgriešanu.
Gadījumā, ja precei netiek konstatēts ražošanas defekts, SIA "MK TRADE" nav pamata veikt preces maiņu vai naudas atgriešanu.
Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]
Komentāri (4)
te gan ir j'a'nem ekspert'ize un j'av'er'sas PTAC un 'atri viss b'us k'art'ib'a
Man ar šajā veikalā iegādātu telefonu arī sākās problēmas jau nedēļu pēc iegādes, SIA "MK TRADE" termiņus uz atbildes sniegšanu neievēro, pēc tam, protams, atbild, ka ražošanas defekta nav. Gribēju tikai brīdināt citus nekad un neko šajos veikalos neiegādāties, ja negribas velti naudu izmest. Žēl, ka telefonu iegādājos neizlasot cik daudz te sūdzību par RD Elektronics.
Augstāk minētais telefons pabija servisā otro reizi, un vēl joprojām tas nestrādā, mani nedzird. Esmu izmisumā, RD elektronik serviss jau divas reizes dod slēdzienu, ka telefonam viss ir kārtībā, tātad nav iemesla atgriezt naudu vai nomainīt telefonu. bet, ko darīt man. Esmu noskaitījusi veikalā 400 eur, man tagad ir rokās telefons, kas nav lietojams.
Nākamais solis esot neatkarīgais eksperts, kas būs tālāk?
Nosūtīju Tev vēstuli, bitīte27