Rd Electronics - Slikts serviss un pārdevēju nekompetence.
Pasūtīju preces attālināti. Nokomplektēju visu virtuvi uz reiz, jo bija sarunāts ar galdniecības meistariem par iebūvējamās tehnikas uzstādīšanu. Uz veikalu tika piegādātas daudz preču, bet pārdevējs pie preču izdošanas neizpakoja NEVIENU no viņām, lai pārliecinātos par preces atbilstību. Pieprasījām, lai izpako vismaz plīts virsmu, lai redzētu vai ir tieši tāda un nav saplīsis stikls. Visas preces tika nodotas galdniecības meistariem, lai iebūvē virtuves iekārtā. Pie uzstādīšanas konstatējām, ka iebūvējamai cepeškrāsnij ir stikla defekts. Vērsāmies pie garantijas remonta. Tad arī viss tikai sākās.
Garantijas remonts atteikts visai precei, jo bojājums ir no ārpuses. Maksas remonts pie viņiem sastāda 80 % no preces pirkuma vērtības, bet citur mainīt viņu nedrīkst, jo tad nedarbosies vairs garantija, bet garantija ir atteikta visai precei. Kāds elektronikai sakars ar stikla defektu!
Mācība sev un ieteikums visiem pārējiem - lieciet pārdevējam izpakot pat vismazāko lietu, ko pērkat veikalā, jo beigās vainīgs būsiet tikai un vienīgi Jūs, ka pārdevējs nav veicis savu darba pienākumu, par ko saņem algu un prezentē veikalu.
Labdien, Cienījamais Klient!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību!
Vai Jūs ,lūdzu, varētu sniegt mazliet detalizētāku informāciju par situāciju, rakstot mums uz e-pastu [email protected] ar norādi sudzibas.lv, lai varam precizēt lietas apstākļus?
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas.
Paldies!
Ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa.
Komentāri (2)
Pilnībā piekrītu-un nekautrēties dzenāt,lai pako vaļā un ciet,man tiko galds ar sasistu virsmu atnāca un kad sabildeju,man atrakstīja ja esot veikalā pakojuši vaļā (manipulācija) un ka es mašīna esmu salauzis pats!
Kad mums atbildēja, kad par garantiju neremontēs un tā ir atteikta nu jau visai precei kopumā, tad vēl nodomājām - labi, ka neņēmām papildus apdrošināšanu, ko pārdevēji tik naski veikalā piedāvā.