AtrisinātaRd Electronics - Slikts serviss, nepatiesa informācija
13.07.2022. Rd Rēzekne tika nodots klēpjdators ar ar nenosakāmas izcelsmes bojājumu. Datoram bija papildus, balta" garantija. Veikalā solīja, ka 2 nedēļu laikā tiks sniegta atbilde par remontu. Pagāja mēnesis, tikai pēc zvana no manas puses, paziņoja, ka tas nav garantijas gadījums un datoru var salabot tikai par maksu, es piekritu, vēl vairākas dienas nācās gaidīt avansa rēķinu, kas nebūt nav mazs. Rēķins tika apmaksāts, klientu servisa centra darbiniece apgalvoja, ka pēc apmaksas dators tiks salabots ātri. Pagājuša jau divas nedēļas, zvanīju vēlreiz, tagad saņēmu atbildi, ka remonts varot vilkties bezgalīgi. Pilnīgi pārsteidza darbinieces neieinteresētība. Jūtos ļoti sarūgtināta par šādu attieksmi,
Cienījamais klient!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību!
Jūsu situācijas identificēšanai lūdzam norādīt- pieņemšanas nodošanas akta numuru, lai varam precizēt lietas apstākļus.
Ja rodas jautājumi vai neskaidrības, lūdzam sazināties ar mums - Tālr.: (+371) 66165555 vai rakstot [email protected]
Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics
Paldies par atbildi, pievienoju info , akts nr.RDZ00010695,un gribu saņemt konkrētu informāciju, nevis tekstu par bezgalīgiem termiņiem
Cienījamais klient!
Paldies par atgriezenisko saiti!
Balstoties uz analīzes rezultātiem, tika konstatēts, ka Precei radīti bojājumi radušies garantijas noteikumiem neatbilstošas lietošanas rezultātā. Vēršam Jūsu uzmanību, ka papildus garantija neiekļauj sevī mehāniskos bojājumus, Jums tika piedāvāts maksas remonts. Maksas remontam nav noteiktu termiņu, jo ne visas detaļas ir uz vietas servisos un ir nepieciešams laiks, lai tās nodrošinātu. Tāpēc lūdzam neņemt vērā noteikumus un termiņus, kas attiecās uz serviss pluss garantiju.
Precizējot lietas apstākļus, informējam, ka rēķins tika izsūtīts 5 darba dienu laikā, pēc informācijas saņemšanas, ka Jūs piekrītat maksas remontam. Saņemot apmaksu, informējām servisu, lai veic maksas remontu. Preces remonts tika nodrošināts, prece šobrīd ir loģistikas procesā uz veikalu. Saņemot preci no servisa - veikals Jūs paaicinās saņemt preci.
Mēs ļoti novērtējam Jūs kā klientu un ceram, ka šī situācija nebūs sabojājusi mūsu sadarbību!
Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics
Uzņēmuma Rd Electronics pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (1)
Nopirkāt RD bezjēdzīgo tūkstošgades apdrošināšanu, tagad maksājiet :)