Rd Electronics - Slikts serviss

Saņēmu dāvanā divus matu taisnotājus, nolēmu griezties pie darbiniekiem ar čeku un taisnotāju kuru neesmu pat ņēmusi ārā, kastes saturā to ļoti labi var redzēt. Vēlējos iemainīt pret citu preci, bet man paziņoja ka tādas preces nevar atgriezts vai iemainīt. Pārdevēja pat neapskatījās, ne uz mani ne preci. Manuprāt šādus gadījumus vajadzētu izvērtēt! Nekas, dzīvošu ar diviem matu taisnotājiem. Bet jūsu veikalā vairs neatgriezīšos. Un ieteiktu darbiniecei būt laipnākai!

28.12.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 03.01.2025

Labdien!

Cienījamais sūdzības autor,
paldies, ka pievērsāt uzmanību situācijai!

Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar izvirzīto apsūdzību - lūdzam norādīt situāciju identificējošu informāciju - veikala adresi, datumu, aptuveno laiku (kad saskarāties ar sūdzībā norādīto servisu) un Interneta veikala pasūtījuma numuru vai čeka numuru.

Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]

Gaidīsim Jūsu atbildes komentāru vai saziņu privātā vēstulē. Paldies.

Ar cieņu,
RD Electronics

R

Komentāri (1)

( ( ͡❛ - ͡❛) 28.12.2024

Ko tur izvērtēt? Likums nenosaka, ka veikalā nopirkto neatvērtu preci pārdevējam būtu pienākums pieņemt atpakaļ vai veikt tās apmaiņu pret citu, nemaz nerunājot par higiēnas preci atvērtā iepakojumā. Ja neesat apmierināta, tad uz čeka ir norādīts e-pasts saziņai.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes