Rd Electronics - Slikts serviss

Nopērku RD Electronics atjaunotu Dell datoru, ar stingrām eņģēm, kurām sākumā parādās brīvkustība, tad ieplīst displeja vāka priekšējā rāmīša stūris, aiz kura tas tiek pacelts, pēc nepilniem 4 mēnešiem pazūd attēls, jo kaut kur eņģēs vairāk nav kontakta. Rāmīša plaisu serviss atzīst par mehānisku bojājumu, kura dēļ atsaka garantijas remontu, man esot vajadzējis eņģu stingruma dēļ uzreiz nest uz veikalu, bet vai man ir tiesības izvērtēt tehnisko stāvokli pēc tam, kad pats uzņēmums to ir atzinis par derīgu un laidis tirdzniecībā?
Un šis uzņēmums par papildus maksu piedāvā pagarinātu garantiju.

13.08.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 5 st atpakaļ

Labdien, cienījamais klient!

Paldies, ka pievērsāt uzmanību situācijai!

Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar radušos situāciju, lūdzam norādīt Jūs identificējošu informāciju.

Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].

Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas. Paldies!

Cerot sagaidīt no Jums atbildi,

Ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes