Rd Electronics - Slikts serviss
Nopērku RD Electronics atjaunotu Dell datoru, ar stingrām eņģēm, kurām sākumā parādās brīvkustība, tad ieplīst displeja vāka priekšējā rāmīša stūris, aiz kura tas tiek pacelts, pēc nepilniem 4 mēnešiem pazūd attēls, jo kaut kur eņģēs vairāk nav kontakta. Rāmīša plaisu serviss atzīst par mehānisku bojājumu, kura dēļ atsaka garantijas remontu, man esot vajadzējis eņģu stingruma dēļ uzreiz nest uz veikalu, bet vai man ir tiesības izvērtēt tehnisko stāvokli pēc tam, kad pats uzņēmums to ir atzinis par derīgu un laidis tirdzniecībā?
Un šis uzņēmums par papildus maksu piedāvā pagarinātu garantiju.
Labdien, cienījamais klient!
Paldies, ka pievērsāt uzmanību situācijai!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar radušos situāciju, lūdzam norādīt Jūs identificējošu informāciju.
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas. Paldies!
Cerot sagaidīt no Jums atbildi,
Ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Paldies par šablona vēstuli, bet gribētu zināt, kas bija domats ar "identificējošu informāciju".
Identificējoša informācija ir Jūsu preces pieņemšanas nodošanas akta numurs vai citi, Jūs identificējoši dati.
Pirkuma čeka Nr. 3/1525 datums 10.04.2024, pieņemšanas akts Nr. PBR00004477, 2024. gada 5. augusts. Preiļu veikals, kur pārdevējam tika sīki izskaidroti visi defekti un arī parādīts, kā, turot aiz priekšējā stūra, kurā parādījās plaisa, celts vāks. Ja teiksiet, ka tas nav darīts pareizi, tad lietošanas instrukcija līdzi nebija un arī roktura vāka pacelšanai konstrukcijā nav. Cik noprotams, termins "mehānisks bojājums" ir universāls veids novelt jebkuru vainu uz patērētāju.
Labdien, Cienījamais sūdzības autor!
Paldies par precizējumu!
Katrs pircējs patstāvīgi iepazīstas ar iegādāto ierīci un izvērtē ierīces darba kārtību. Ja pircējs konstatē neatbilstību ierīces kvalitātē vai kādu citu iemeslu dēļ ierīce neapmierina - vēršas pie ierīces pārdevēja.
Saņemot informāciju un ierīci no pircēja - ierīces pārdevējs nosūta ierīci uz autorizēto servisu. Autorizētais serviss veic ierīces diagnostiku un balstoties uz ierīces diagnostikas rezultātiem - tiek pieņemts lēmums.
Informāciju par to, ka ierīcei ir neatbilstības, esam saņēmuši tikai nepilniem 4 mēnešiem pēc ierīces iegādes. Nosūtot ierīci uz autorizēto servisu, autorizētais ierīces serviss ir konstatējis mehānisko ierīces bojājumu, kas radies pircēja nekorektas ierīces lietošanas rezultātā. Apstiprināt vai kādi komentēt Jūsu izvirzītās pretenezijas nav iespējams, jo esat pauduši neapmierinātību ar ierīci tikai tad, kad ierīce tika mehāniski bojāta.
Saprotam Jūsu neapmierinātību ar radušos situāciju. Jums kā klientam tika sniegta oficiāla atbilde, pēc situācijas izvērtēšanas.
Pievienot komentāru