Rd Electronics - Slikts serviss
Nopērku RD Electronics atjaunotu Dell datoru, ar stingrām eņģēm, kurām sākumā parādās brīvkustība, tad ieplīst displeja vāka priekšējā rāmīša stūris, aiz kura tas tiek pacelts, pēc nepilniem 4 mēnešiem pazūd attēls, jo kaut kur eņģēs vairāk nav kontakta. Rāmīša plaisu serviss atzīst par mehānisku bojājumu, kura dēļ atsaka garantijas remontu, man esot vajadzējis eņģu stingruma dēļ uzreiz nest uz veikalu, bet vai man ir tiesības izvērtēt tehnisko stāvokli pēc tam, kad pats uzņēmums to ir atzinis par derīgu un laidis tirdzniecībā?
Un šis uzņēmums par papildus maksu piedāvā pagarinātu garantiju.
Labdien, cienījamais klient!
Paldies, ka pievērsāt uzmanību situācijai!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar radušos situāciju, lūdzam norādīt Jūs identificējošu informāciju.
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas. Paldies!
Cerot sagaidīt no Jums atbildi,
Ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Pievienot komentāru