Rd Electronics - Slikts serviss
10.12.2023. Veicu pasūtījumu Rd electronics interneta veikalā. Veicot pasūtījumu, man bija svarīgi, lai prece tiek piegādāta līdz ziemassvētkiem. Veikala mājas lapā bija norādīts, ka ja veic preces pasūtīšanu 10.12.2023. , tad piegāde būs 12.12.2023. , piegādes laiks bija izšķirošais, lai veiktu pirkumu tieši šajā veikalā.
Līdz 12.12.2023. Ar mani neviens nesazinājās, 12.12.2023. Tika atsūtīta sms, ka prece tiks piegādāta 19.12.2023. Arī šis piegādes laiks mani apmierināja. 15.12.2023. Tika atsūtīta vēl viena sms, ka prece tomēr tiks piegādāta 21.12.2023. Pēc sms saņemšanas, plkst.17.00, sazinājos ar veikala pārstāvi, kura informēja par to, ka prece vēl atrodās pie piegādātāja, nav ziņu, kad tiks piegādāta un nodota kurjeram, iespējams, ka 21.12.2023. Preci tikai nodos kurjeram. Tas viss nozīmē to, ka preci līdz svētkiem es visticamāk nesaņemšu.
Es uzskatu, ka rd electronics mājas lapā tiek apzināti norādīta pircēju maldinoša informācija par preces piegādes laikiem.
Labdien, Jūlija!
Patiesi esam sarūgtināti, ka Jums nācās saņemt negatīvu pieredzi pirkuma veikšanā.
Vēlamies paskaidrot radušos situāciju par piegādes termiņu izmaiņām - ja prece tiek pasūtīta no piegādātāja, bet piegādātājs informē par termiņu izmaiņām, mēs paziņojam par izmaiņām klientiem.
Savukārt, klients, saņemot informāciju, pieņem lēmumu - gaidīt pasūtīto preci, izvēlēties alternatīvo preci (ar ātrāku saņemšanas laiku), iegādāties vienu no veikalā uz vietas esošām precēm,, vai arī atteikties no pasūtījuma.
Diemžēl paātrināt piegādes procesu šādās situācijas nav iespējams.
Vēlreiz atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Ceram uz Jūsu sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !
ar cieņu, RD Electronics
Pievienot komentāru