Rd Electronics - Slikts serviss

Nopērku Rd Elektronics mac book pro, kas piedodiet nemaksā 100 eur. Nepagāja 2 gadi, ta dators pēkšņi pārstāj ielādēties (mirgo lampiņa) , atnācu uz Rd Electronics, pastāstīju situāciju, līdzi biia vads, pie kases stāvēja 2 jauni pārdevēji, vienam vārds bija Damirs. Es palūdzu pārbaudīt uz vietas vai vaina ir vadā (tad nevajag nest uz garantiju datoru) , viņš kā skatījās sava monitora, tā arī acis nepacēla, teica, ka mēs neko nepārbaudīsim, nesiet datoru, sutīsim uz remontu, tad saņemsiet atbildi pēc 4-5 nedēļām, ok, es aizbraucu uz ideal brīvības ielā ar to pasu vadu un stāstu. Tur pārdevējs ātri pārbaudīja vadu, teica, ka ja, problēma ir vada, un uz to ari darbojas garantija, es atstāju vadu, pēc divām dienām aizbraucu saņemt jaunu. Tāpēc neiesaku pirkt tehniku šajā kantorī, bet labāk pie dīleriem, tur ir izcils serviss un Cenas ari neatšķiras. Es biju Rd pastāvīgs klients, visu savu tehniku pirku tikai tur, tagad vairs tur nenākšu. Paldies par sliktu servisu!

13.11.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 14.11.2023

Labdien, cienījamais klient!
RD Electronics ir elektropreču veikals.
Mūsu uzņēmums netiek kvalificēts kā ierīču autorizētais serviss. Uzņēmuma pārstāvis tikai pieņem no klienta ierīci un nosūta to uz attiecīgās ierīces autorizēto servisu.
Veikt preces un / vai aksesuāru diagnostiku nav pārdevēju kompetencē. Ar diagnostiku un slēdziena noteikšanu nodarbojas autorizēta servisa centra darbinieki, kuriem ir attiecīgās zināšanas un specializētā tehnika, kura nosaka un kvalificē bojājuma pakāpi
Mūsu interesēs ir apmierināti klienti un mēs darām visu iespējamo, lai katrs mūsu klients būtu apmierināts ar saņemto pakalpojumu!
Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību!

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 27.02.2024

Labdien, sūdzības autor!
Esam snieguši Jums situācijas skaidrojumu un veicām visas nepieciešamās darības, lai atrisinātu radušos situāciju. Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Tā kā situācija tika atrisināta, lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu. Paldies!
Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !

ar cieņu, RD Electronics

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes