Rd Electronics - Slikts serviss

Labdien! Gribētu izteikt sūdzību RD ELECTRONICS internetveikalam. Saistībā ar piegādes datumiem. Mēs, klienti pievēršam uzmanību piegādes datumam, jo tas mums ir svarīgi. Nu norādiet ilgāku to laiku, ja Jūs neesat pārliecināti kad šo preci Jums piegādās uz noliktavu. Redzēju ka neapmierināts klients minējā citā sūdzībā un es piekrītu viņam, nu tad vismaz norādiet datumus no līdz. To maksimumu cik ilgi būs jāgaida. Mums notiek remontdarbi mājās un šīs preces ļoti gaidījām jo norādītie datumi mums derēja. Atnāk sms, ka pasūtījums kavēsies un tiks piegādāts citā datumā, nu ok ko darīsi. Pienāk šis datums un preces vēljoprojām nav. Paiet vēl 5 dienas un nolemjam tomēr pajautāt internetveikalam vai vispār pasūtītā prece būs. Online čatā ar mani sarakstās konsultante Ieva, kurai tad jautāju kas notiek ar mūsu pasūtījumu. Ilgi nav atbildes čatā, pēkšņi sms ka pasūtījums ir piegādāts veikalā. Es jautāju Ievai kāpēc pasūtījums kavējās? Uz ko viņa man atbildēja: Iespējams nebija pasūtījumā norādīts korekts telefona numurs tāpēc sms neaizgāja. Es tajā reizē sūtīju divus pasūtījumus un dati man jau ir saglabāti automātiski. Vienam man atnāca sms otram redz pēkšņi nepareizi!? Atbildu, ka, es pirms dienām divām biju veikalā pēc otra pasūtījuma un jautāju par šo, kur man atbildēja ka nav tāda vēl un sazināsies ar internetveikalu. (Protams ne no vienas puses nekādas atbildes nebija kamēr vien pati neiesaistījos.) Es jautāju vēlreiz Ievai kāpēc pasūtījums tik ļoti kavējās un nekādas informācijas kas ar viņu notiek nebija. Uz ko man atbilde tā arī netika sniegta...Arī veikalā ierodoties pakaļ jautāju, vai prece tika piegādāta šodien? Man atbildēja nē šodien noteikti nē. Tad rodas jautājums arī Jēkabpils RD veikalam kāpēc man netika nosūtīta sms tajā dienā kad tika piegādāta prece veikalā? Vienkārši nebija laika? Vai nodomājāt, aj, citu dienu? Tāda ir jūsu attieksme pret klientiem? Un šī nav pirmā reize, kad kavējās pasūtījumi. Esam arī atcēluši pasūtījumus dēļ kavēšanās. Bet šie bija svarīgi. Nu ļoti nesmuki sanācis no RD veikala puses. Nekādās konkrētas atbildes kāpēc pasūtījumi visu laiku kavējas!

15.06.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 15.06.2023

Labdien, cienījamais klient!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt Jūsu pasūtījuma numuru.
Ik dienu tiek darīts maksimāli iespējamais, lai klienti saņemtu savus pasūtījumus pēc iespējas ātrāk. Ja prece tiek pasūtīta no piegādātāja, bet piegādātājs mūs informē par termiņu izmaiņām, mēs attiecīgi informējām arī klientus. Klientam ir iespēja gaidīt preci, vai atteikties no pasūtījuma. Diemžēl paātrināt piegādes procesu nav iespējams! Ir ļoti daudz gadījumu, kad preces piegādājam pat ātrāk, par mājas lapā norādītājiem termiņiem.
Mūsu interesēs ir apmierināti klienti un mēs darām visu iespējamo, lai katrs mūsu klients būtu apmierināts ar saņemto pakalpojumu!
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas. Paldies!

Cerot sagaidīt no Jums atbildi,
Ar cieņu, RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 24.10.2023

Labdien, Cienījamais klient!
Pēc lūguma sniegt informāciju situācijas risināšanai, diemžēl neesam saņēmuši no Jums atbildi.
Lūdzam atzimēt sūdzību ka atrisinātu vai sniegt nepieciešamo informāciju situācijas risināšanai. Paldies!

Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam uzrakstīt mums privāti vai uz e-pastu [email protected] ar norādi sudzibas.lv - mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību!

Gaidīsim Jūsu atbildi. Paldies!

Ar cieņu, RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 27.02.2024

Labdien, Cienījamais sūdzības autor!
Atzīstam, ka radusies situācija ir ļoti nepatīkama. Vēlreiz atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Esam Jums snieguši situācijas skaidrojumu, ka arī veicām visas iespējamās darbības, lai risinātu radušos situāciju.
Lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu. Paldies!
Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !

ar cieņu, RD Electronics

B

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes