AtrisinātaRd Electronics - Slikts serviss
Tika pasūtīta prece no internetveikala ar pašizvešanu. Līdz tam viss kārtībā, prece tika pasūtīta un interneta veikalā bija uzrādīts aptuvenais saņemšanas datums. Pagāja 2 nedēļas un tieši dienu pirms "it kā" preces izsniegšanas tika saņemts zvans, ka šo preci es nevarēšu saņemt, jo viņiem tādas preces vispār vairs nav. Galu galā sanāk, ka tika iztērēts mans laiks, gaidot to preci, jo viņi neiedomājās piezvanīt ātrāk un pateikt, ka šī prece nav pieejama.
Labdien, Cienījamais klient!
Paldies, ka dalījāties Jūsu pieredzē.
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt pirkuma detaļas - pasūtījuma numuru.
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas. Paldies!
Cerot sagaidīt no Jums atbildi,
Ar cieņu, RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Labdien, Cienījamais klient!
Diemžēl neesam saņēmuši no Jums atbildi!
Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam uzrakstīt mums privāti vai uz e-pastu [email protected] ar norādi sudzibas.lv - mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību!
Ja jautājums ir atrisināts, lūdzam atzīmēt sūdzību kā atrisinātu!
Gaidīsim Jūsu atbildi. Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Uzņēmuma Rd Electronics pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru