Rd Electronics - Slikts serviss
Garantijas remontu veic SIA “MK Trade. Varu tikai piekrist, ka Rd Electronic ir drausmīgs, kantoris, mana pieredze ir šāda! Aiznesu uz veikalu portatīvo datoru 28.08.2022 lai pa garantiju sataisa, jo sāka raustīties displejs. , garantija gku00003773, pārdevējs teica, ka tas jau esot tāda kā slimība šiem datoriem, pārlokās šleife, nu neko pālokās, pārlokās, lai taisa! Ja reiz, slimība, tad jau detaļa ejoša. Gaidu gaidu, bet datora kā nav tā nav. Eju uz veikalu interesēties, veikalā atbildēja, ka viņi uzrakstīšot klientu servisam lai man atzvana un paskaidro kādēļ remonts ievilcies. Lieki teikt, ka neatzvanīja. Rakstu viņiem uz e-pastu, atbilde 29.09.2022:,
sveicināti! Jūsu prece ir garantijas remonta procesā. Veicām pieprasījumu servisa centram. Tiklīdz saņemsim informāciju no servisa centra, sazināsimies ar jums. Paldies!, un vēl! 06.10.2022
cienījamas klient! Detaļas tiek pasūtītas no ražotāja, tas aizņem noteiktu laika periodu!
Jautāju, vai tiešām mēnesi jāremontē dators ja tam ir, standarta kaite, detaļai tak jābūt uz vietas? Tad pēc šāda jautājuma seko atbilde: 07.10.2022.
Sveicināti! Vēlamies informēt, ka precei remonts ir pabeigts. Prece kārtojas loģistikas procesā. Tiklīdz prece būs veikalā jūs saņemsiet īsziņas uzaicinājumu ierasties pakaļ.
Un ko jūs domājat, ir jau 15.10.2022 preci joprojām gaidu. Uz e-pastiem vairāk neatbild.
Labdien, cienījamais klient!
Gribam pateikties Jums par sniegtu informāciju.
Garantijas remonts – bezmaksas remonts, ko saskaņā ar iekārtas iegādes nosacījumiem un saistošajiem normatīvajiem aktiem nodrošina ražotājs, ja tiek ievēroti ražotāja noteiktie iekārtu lietošanas un ekspluatācijas noteikumi.
Vēršam uzmanību, ka RD electronics nav sava autorizētā servisa ! Preces remontu attiecīgai precei nodrošina oficiālais autorizētais serviss!
Garantijas apkalpošana var ilgt 30 kalendārās dienas. Ja remontam nepieciešamās detaļas ir jāsūta pie tehnikas ražotāja, tad remonts var tikt pagarināts par laiku, kuru pieprasa šo detaļu piegāde.
Saņemot preces no garantijas remonta, vienmēr lūdzam pārliecinieties par to, ka problēma, kuras dēļ nodevāt ierīci remontā, ir novērsta. Pārbaudīt preci veikalā iespējams kopā ar pārdevēju – konsultantu. Precei tiek pievienots servisa centra slēdziens, kurā ir aprakstīts, kas konkrēti tika remontēts. Ja neesat apmierināti ar diagnostikas vai remonta izpildi - Jūs varat rakstīt iesniegumu pievienojot foto vai/un video fiksāciju.
Jūsu prece ir loģistikas procesā, ceļā uz veikalu. Tiklīdz veikals saņems preci, Jūs paaicinās.
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics
Cienījamie klientuservissRD,šodien preci saņēmu ,bet diemžēl ar to pašu defektu.Tad rodās jautājums,kādu rezerves daļu remontservis ir gaidījis veselas 40 dienas,varat paskaidrot?Izskatās,ka dators atdots tādā pašā stāvoklī(nesaremontēts)kāds viņš bij pirms tam!
Cienījamais Andris65!
Paldies par sniegto informāciju!
Vēršam uzmanību, ka RD electronics nav sava autorizētā servisa ! Preces remontu attiecīgai precei nodrošina oficiālais autorizētais serviss!
Ja neesat apmierināti ar diagnostikas vai remonta izpildi - Jūs varat nodot preci uz atkārtotu pārbaudi, rakstīt iesniegumu pievienojot foto vai/un video fiksāciju
Pēc mums pieejamās informācijas servisa centrs veica pamatplates maiņu.
Ņemot vērā Eiropā esošo situāciju ar preču ražošanas ilgumu, preču detaļu ražošanas un piegādes ilgumu, saistībā ar kara darbību Ukrainā, kuras ietekmē ir apgrūtināti daudzi procesi, tajā skaitā izejmateriāla iegūšana, detaļu/preču ražošana, loģistikas kavēšanās un citas grūtības, nav iespējams veikt Preces ātrāku remontu.
Izskaidrojiet man lūdzu.Kā es varu būt apmierināts ar remonu,ka dators atnāca atpakaļ ar tādu pašu defektu ar kādu tas bij nosūtīts uz remontu?!
Kompānijas vārdā atvainojamies Jums par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām!
Atzīstam, ka situācija ir ļoti nepatīkama gan Jums, gan mums. Diemžēl ir faktori, uz kuriem mēs nevaram ietekmēt.
Atvainošanās pieņemta!Ceru,ka atkal nebūs jāgaida pāris mēneši lai tiktu pie datora!
Paldies! Tā kā jautājums ir atrisināts, lūdzam atzīmēt sūdzību ka atrisinātu.
Ja Jums būs nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību.
ar cieņu
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa.
Nesapratu!Kā var būt atrisināts jautājums,ja prece nav atremontēta?Izteicu bažas,ka atkal prece būs jāgaida gandrīz divus mēnešus.Jo pēc pirmā ,,remonta,,tā arī bij,ka prece remontā atradās ~50 dienas.Tad kad atremontēs datoru KVALITATĪVI un ĀTRI,tad arī uzskatīsim,ka jautājums tika atrisināts.
Komentāri (9)
Man ir tāda paša problēma, ekrāns mirgo. 31.08.22 atdevu uz remontu un uzrakstīju iesniegumu uz datora maiņu.
SIA “MK TRADE” man tikai sūtīja vēstules, ka datoram tiek veikta diagnostika un 7.10.22 saņemu izziņu- Jūsu prece ir loģistikas procesā, ceļā uz veikalu. Tiklīdz veikals saņems preci, Jūs paaicinās. Nekādu izzinu nesaņēmot līdz 4.11.22 uzzvanijam un mums atbildēja: Oj, cik ilgi jūs gaidījāt. Saņemu datoru un ekrāns atkal mirgo.
Labdien, cienījamais Masonshi!
Paldies, ka dalījāties pieredzē!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam atsūtīt preču pieņemšanas nodošanas aktu numuru!
Vēršam uzmanību, ka RD electronics nav sava autorizētā servisa !
Preces remontu attiecīgai precei nodrošina oficiālais autorizētais serviss!
Ja neesat apmierināti ar diagnostikas vai remonta izpildi - Jūs varat nodot preci uz atkārtotu pārbaudi, uzrakstot iesniegumu, pievienojot foto vai/un video fiksāciju.
Esam sarūgtināti, ka radusies šāda situācija! Diemžēl ir faktori, uz kuriem mēs nevaram ietekmēt.
Ja Jums būs nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību.
ar cieņu
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa.
Drausmas,vienkārši drausmas!Aizgāja trešais mēnesis,ka sēdu bez datora.Arī man atsūtīja tādu e-pastu,ka veikšot diagnostiku!Jautājums:kur tad bij iepriekšējos divus mēnešus,datoru zem spilvena turēja?šito tā nevar atstāt,šo kantorīti vajag pakustināt.Jāmēģina caur bez tabu!
RD, ejiet vienkārši nakui. Tas, ka jums nav “sava autorizētā servisa”, nav klienta darīšana. Jūs pārdevāt, jūs risiniet. Pirmajā gadā par ražotāja naudu, otrajā par savu. Ja neesat spējīgi tikt ar problēmām kā starpnieks galā nedēļas divu laikā, vienk noraujieties maksātnespējā un izbeidzat ākstīties.
@Andris65 Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību!
Prece ir autorizētajā servisā, precei tiek veikta diagnostika. Tiklīdz būs diagnostikas rezultāti, tie tiks Jums paziņoti.
Atvainojamies Jums par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām!
ar cieņu
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa.
Beidzot saņēmu datoru!Atremontēts?Jā!Tik kur lai es viņu tagad lieku,jo dators tika pirkts priekš darba,protams,ka pusgadu nevarēju sēdēt bez darba kamēr paviršie ,,datormeistari,,mēģināja ar diviem piegājieniem saremontēt to!Dabūju pirkt vēl vienu,tik šoreiz nepirku bēdīgi slavenajā veikalā un citiem arī NEIESAKU ,ja vien nēsat gatavi salūztot datoram gaidīt pusgadu un vairāk!
Kompānijas vārdā gribam atvainoties Jums par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām!
Diemžēl, kā jau Jūs informējām , mēs nevaram ietekmēt remonta izpildes termiņus. Mūsu uzņēmums dara visu, no mums atkarīgu, lai remonts tiktu izpildīts pēc iespējas ātrāk.
Vēlreiz ļoti atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Jūs man sagādājāt ne tikai neērtības,bet arī finansiālos zadējumus!Es vēl var būt būtu paklusējis,ja dators būtu saremintēts pirmajā remonta reizē,bet nē,atpakaļ jāsūta bij atkārtoti ar to pašu defektu!Paliek atklāts jautājums,ko viņi remontēja pirmo reiz?
P.S.Normāls,,kantoris,,sen būtu nomainījis tādu servisu!
Tad kāpēc tas saucās garantijas remonts ja cilvēkam pusgadu jāiztiek bez preces?Tas nav nekāds garantijas remonts.