AtrisinātaRd Electronics - Slikts serviss
Iegādājos preci (karcher puzzi 8/1c) , pēc nepilna mēneša preci nodevu garantijas remontā. Pirms preci nodevu man teica, ka ja būs nepieciešams maksas remonts, tad taisīs arī par maksu. Kad jau bija pagājušas 30 dienas, tad atnāk e-pastā ziņa, ka maksas remonts ir atteikts. Kā rīkoties? ! Tiek maldināti cilvēki! Uzreiz varēja pateikt, nevis gaidīt 30 dienas!
Labdien, Cienījamais Klient!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību! Esam sarūgtināti, ka radusies šāda situācija! Diemžēl uz preces kvalitāti mēs nevaram ietekmēt.
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus, lūdzam atsūtīt preču pieņemšanas nodošanas aktu numuru!
Vēlamies Jūs informēt, ka RD electronics nav sava servisa, preces remontu attiecīgai precei nodrošina oficiālais autorizētais serviss! Tiklīdz mūsu uzņēmums saņem informāciju no autorizētā servisa - tiek informēts klients par servisa lēmumu!
Garantijas remonts – bezmaksas remonts, ko saskaņā ar iekārtas iegādes nosacījumiem un saistošajiem normatīvajiem aktiem nodrošina ražotājs, ja tiek ievēroti ražotāja noteiktie iekārtu lietošanas un ekspluatācijas noteikumi.
Informācijai - garantijas apkalpošana var ilgt 30 kalendārās dienas. Ja remontam nepieciešamās detaļas ir jāpasūta pie tehnikas ražotāja, tad remonts var tikt pagarināts par laiku, kuru pieprasa šo detaļu piegāde.
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
Cerot sagaidīt no Jums atbildi,
ar cieņu RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Cienījamais klient!
SIA “MK TRADE” paziņo, ka Jums kā klientam tiek sniegta gala atbilde , pēc tam , kad ir veikta pilna situācijas analīze un ir pamatojums no autorizētā servisa centra, kas veic preces pārbaudi!
Pamatojoties uz situācijas analīzes rezultātiem, tika konstatēts, ka Precei radīti bojājumi radušies patērētājam neievērojot preces lietošanas noteikumus. Precei tika konstatēti mehāniski radīti bojājumi.
No savas puses ieteicām Jums sazināties ar alternatīvo servisa centru, veikt maksas remontu. Jo autorizētais serviss, kur bija nosūtīta prece, atteicās labot.
Gadījumā, ja nepiekrītat SIA „MK TRADE” viedoklim, informējam, ka radušos situāciju var risināt pie viena no ārpus tiesas strīdu risinātājiem, kas tiek publicēti Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) mājas lapā, un kuri risina strīdus attiecīgajā jomā (Patērētāju tiesību aizsardzības likums 19.1 p., spēkā no 09.07.2015.)
Līdz ārpus tiesas strīdu risinātāju saraksta izveidei kā ārpus tiesas strīdu risinātājs norādāms PTAC un/vai SPRK (ja attiecīgajā jomā ir SPRK kompetence strīdu izskatīšanā).
Prece šobrīd ir loģistikas procesā. Tiklīdz prece būs veikalā, Jūs saņemsiet īsziņas uzaicinājumu ierasties pakaļ.
Ja rodas jautājumi vai neskaidrības, lūdzam sazināties ar mums - Tālr.: (+371) 66165555 vai rakstot [email protected]
Ja jautājums ir atrisināts, lūdzam atzīmēt sūdzību ka atrisinātu.
Paldies!
ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Sveicināti, Cienījamais patiesiibasMeka!
Ja tiek konstatēts mehāniskais bojājums - tiek atteikta ražotāja garantija!
Uzņēmuma Rd Electronics pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (3)
Izkastrē tos idiņus. Kāds vēl maksas remonts, ja ierīce garantijas (jo īpaši pirmā gada laikā) pārtrauca darboties?
Kautkas ar mehānismu . Sāka grabēt pie motora daļas...
Sveicināti, Cienījamais patiesiibasMeka!
Ja tiek konstatēts mehāniskais bojājums - tiek atteikta ražotāja garantija!