Rd Electronics - slikts serviss

Labdien! 02.12.2020. internetveikalā www.rdveikals.lv tika veikts pasutījums
Pasūtījumā tika iekļautas divas preces: matu lokšķēres Remington Ci5319 un tējkanna Bosch TWK7601 uz kopējo summu 49,98 EUR.
03.12.2020. firmas pārstāvis piezvanīja man uz mobilo tālruni un pazinoja, ka lokšķēres diemžēl neesot pieejamas un nevarēs tās piegādāt. Vienojāmies, ja atrodu kādas citas lokšķēres un vēlos tās iegādāties, tad var veikt jaunu pasūtījumu. Skumīgi, bet piekritu ar domu, ka vismaz tējkanna paliek. 3.12.2020.saņēmu sms ar tekstu: "Labdien. Jusu pasutijums nr.1236175 tiks piegadats uz veikalu Daugavpils, Cietoksna 60 (t/c Ditton nam) 14.12.2020. 18:00. Jūs saņemsiet SMS.
Gaidu! Nekādas SMS 14.12.2020 nesaņēmu. 17.12.2020. nosūtīju vēstuli uz [slēpt]@rdveikals.lv, lai noskaidrot, kur kāvējās mans pasūtījums, bet nekādas ziņas līdz šim brīdim neesmu saņēmusi. Tad nolēmu doties pati uz t/c Ditton nams, lai noskaidrot, kur kavējās mans pasūtījums. Veikalā pārbaudot manu pasūtījuma numuru uzzinu, ka viss mans pasūtījums ir atcelts un nekādu tējkannu varu negaidīt! Skumīgi, bet tā bija plānotā dāvana vecākiem Ziemassvētkos. Arī pārdevējs plecus vien noraustīja piedāvājot pasūtīt tējkannu no jauna, bet tuvākais piegādes dautms varēja būt pēc 10 dienām, t.i. 27.12.! Vai tiešām ir tik sarežģīta piegāde, ja darbojaties visā Latvijā? Un Jums taču tāda reklāma par piegādi 1-2 dienu laikā! Kādēļ jaucat galvu cilvēkiem, ja nepējat to nodrošināt! Vairāk neuzticēšos Jūsu internetveikalam un nerekomendēsu arī citiem! Ar cieņu, Loreta Daugavpilī.

21.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 06.01.2021

Cienijamais klient!
Tika pārbaudīta informācija...
sarunas gaitā tika sniegta informacija - izvēlēties kādu citu preci (lokšķēres un veikt jaunu pasūtījumu kopā ar tējkannu ).
Līdz ar to uzskatam , ka dotā sūdzība nav pamatota!
Preces piegādes termiņi, tika palielināti , lielas noslogotības dēļ.
Ja Jums rodas jautājumi vai neskaidrības, lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555.

Paldies!

L

Komentāri (3)

T Taisnīgums99 21.12.2020

Galvenais, ka vinji zvanija uz jusu mobilo talruni. Vispar kas tur tads ipashs, visiem preces ne vienmer pietiek.

AiAi Ai 05.01.2021

Vispār normāli tirgotāji izņem preci no klāsta,ja tā nav pieejama,nevis turpina tirgot,un saņemt samaksu par to...tā dara tikai blēži!

B Bosissss... 06.01.2021

Ha, haa kādi blēži? Prece tak nemaz nebija apmaksāta! Ha, haaa... Lasiet tak tekstu
pats rakstitajs Saka ka piezvanija un pateica ka preces nav.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes