Rd Electronics - Slikts serviss, bojāta prece
Nolēmu nopirkt jaunu monitoru datoram (Aoc c24g1 24’’ Va Led 16: 9) 189,99 Euro. Prece tika iegādāta Valmierā, Rīgas ielā 4, “Rd Electronics” 25.02.2021. Atvedot preci mājās, laimīgs visu atpakoju sekojot instrukcijai. Monitoru pievienoju un ieslēdzu. Principā uzreiz konstatēju, ka prece ir bojāta. Ekrānam labajā malā bija acīmredzams bojājums, melns izplūdis punktiņš. Tātad, ja prece ir brāķis, tad jāved atpakaļ. Visu smuki sapakoju atpakaļ orģinālā iepakojumā un nākamajā dienā 26.02.2021 dodos atpakaļ uz veikalu. Ierodoties veikalā nodevu preci apskatei un izstāstīju problēmu. Prece tika apskatīta, nobildēta no visiem stūriem un sapakota atpakaļ. Tika piedāvāts variants – atteikuma tiesības, kas nozīmē, ka 14 dienu laikā izskatīs to vai es vispār saņemšu savu naudu atpakaļ. Cits variants būtu sūtīt uz servisu un veikt pa garantiju remontu, kas aizņemtu laiku 1-3 Mēneši. (nopietni?)
uz doto brīdi, man nav ne prece, ne naudas. Uzskatu, ka šī ir ļoti nekorekta rīcība un man pienācās tūlītēja preces maiņa, jo prece tika atvesta atpakaļ nākamajā dienā. Es kā klients tagad esmu cietējs un tomēr tā ir darbinieku atbildība pārdot augstas kvalitātes preci. Es kā klients neesmu vainīgs, ka man iedod bojātu preci. Tas ir aptuveni tā kā uz tirgus laukuma – nopirki preci un aizgāji – pats vainīgs! Neiesaku šo veikalu nevienam, attieksme pret klientu ir pēdējā vietā. Pēdējos gados tā pārdošanas politika ir stipri mainījusies un nekam neder, kā arī tas ir stāsts par (Super Puper garantijas pagarinājumu un visādiem bonusiņiem) . Beidziet mānīt un izkrāpt naudu no klientiem. Beigās sanāk tā, ka garantija beidzas izejot pa veikala durvīm, jo ja nav paņemta papildus garantija, tad parastajai vairs nav nekādas nozīmes.
Pievienot komentāru