Rd Electronics - Slikts serviss, bojājums
30. Oktobrī pasūtījām caur interneta veikalu putekļsūcēju, preces piegādes termiņi tika pārcelti no nedēļas uz nedēļu, kaut gan pasūtot piegādes datums bija norādīts jau pēc divām nedēļām. Uz maniem jautājumiem, kad tad tā prece īsti tiks piegādāta, neviens neko jēdzīgu atbildēt nevarēja. Jau grasījos atteikties, jo gaidīšanas pacietība bija beigusies, kad tomēr piegāde tika veikta pēc pus otra mēneša no pasūtījuma brīža, tas ir 13. Decembrī. Bet ar to jau viss vēl nebeidzās. Piedāvāja veikt papildus preces apdrošināšanu, ko arī piekritām. Saņemot preci, sākot to lietot, tika konstatēts defekts (nedeg led grīdas apgaismojums) . Sazvanījos ar rd, kur teica, lai defektaino daļu atved uz servisu. Tā nu pagāja pus otra nedēļa, un paziņo, ka tomēr jāved viss putekļsūcējs. Kas to zin kāds vēl būs rezultāts? Bet preci igādājos ar mērķi to lietot tagad, nevis kaut kad.
Pēč šī vairs nav vēlmes rd, it īpaši internetveikalā, kaut ko iegādāties.
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību! Mums ir svarīgs ikviena klienta viedoklis, lai padarītu mūsu servisu ārvien labāk.
Lai palīdzētu atrsisināt Jūsu situāciju, liels lūgums nosūtīt mums uz e-pastu [email protected] ar noradi sudzibas.lv Jūsu remonta lietas numuru, Jūsu vardu, uzvardu un telefona numuru. Ar Jums sazināsies operators, lai personīgi atrisinātu Jūsu situāciju.
Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics
Pievienot komentāru