Rd Electronics - Slikts servis
04.02.2016. tika iegādāts mobilais telefons. Vienmēr pirms sūtu uz servisu veicu rūpnīcas restaru, lai pārlicinātos, ka programmatūra nav uzkārusies. Sākumpā parādījās problēma, ka nedarbojas ekrāns. Aiznesu telefonu uz MTTC Liepājā, man atteica pieņemt telefonu, jo tas ir no Ķīnas reģiona. Aiznesu uz RD Electronics, ekrānu salaboja. Pēc kāda laika telefonu nevarēja uzlādēt, aizsūtīju uz RD servisu, uzlādi salaboja, bet pārnākot mājās konstatēju, ka telefonam nedarbojas skaļrunis. Atkal veicu rūpnīcas restaru, jo RD veikalām man apgalvoja, ka pirmais ko izdara servisā ir restarts. Nākamajā dienā uzrakstīju iesniegumu, pēc kāda laika saņēmu atbildi ka nav atrasti nekādi defekti. Interesanti, kā varēja pazust defekts, kuru konstatēja arī veikala pārdevējs. Pieņēmu, ka telefons tika salabots, un atgriezts, it kā nekas nebūtu bijis, lai izvairītos no telefona maiņas. Labi, es ar to samierinājos un turpināju lietot telefonu. Tagad 20.03.2017. telefonam nedarbojās priekšējā kamera. Veicu rūpnīcas restartu- nekas nemainījās, kamera nedarbojās. Atkal uzrakstīju iesniegumu (21.03.2017.) Saņēmu atbildi (10.04.2017.), atbilde bija atkal negatīva, atkal es biju aizsūtījis uz servisu telefonu, kuram viss bija kārtībā, kaut gan atkal veikalā ar pārdevēju pārliecinājāmies, ka kamera nedarbojas. Atkal pieņemu, ka telefons tika salabots, un atgriezts it kā nekas nebūtu bijis, lai izvairītos no telefona maiņas. Kopš man ir šis telefons, telefons jau vairākus mēnešus ir pavadījis servisā. Vienmēr esmu iegādājies preces RD Electronics neskatoties uz to, ka cenas ir lielākas nekā internet veikalos, vienmēr viss ar servisu ir bijis kārībā, bet pēc šīs reizes es neesmu vairs pārliecināts, vai ir vērts maksāt lielāku summu nekā citur, ja saņemu tik sliktu servisu. Man vispār nav skaidrs vai telefons ir oriģināls, ja viņš ir paradzēts Ķīnas reģionam. Protams, es vēlos, lai man telefonu samainītu pret citu modeli!
Labdien!
Diemžēl SIA “MK TRADE” veikala „RD ELECTRONICS” pārdevējiem nav attiecīgo iemaņu preces defekta rašanās noskaidrošanai. Lai noskaidrotu, vai Precei pastāv ražošanas defekts un tā neatbilst līguma noteikumiem, SIA „MK TRADE” ir nepieciešama speciālistu piesaiste, ko var nodrošināt Preces ražotāja autorizētais serviss. Autorizētā servisa veiktā apskate un izsniegtais slēdziens nosaka Preces defekta cēloni.
Preces diagnostiku un slēdzienu izsniedz preces ražotāja autorizētais servisa centrs un, pamatojoties uz sertificēta meistara izsniegto slēdzienu par preces tehnisko stāvokli, SIA “MK TRADE” piekrīt vai nepiekrīt klienta prasībai.
Jūsu Preces diagnostikas rezultātā, Precei tika konstatētas programmatūras izraisītas problēmas, kas netiek kvalificētas kā ražošanas defekts.
Ja Jūs uzskatāt, ka precei tomēr pastāv ražošanas defekts, Jums ir iespēja un tiesības atkārtoti aizpildīt iesniegumu un prece tiks pieņemta uz preces ražotāja autorizētu servisu uz diagnostiku.
Gadījumā, ja precei netiek konstatēts ražošanas defekts, SIA "MK TRADE" nav pamata veikt preces maiņu.
Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Tālr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]
Izlasīju Jūsu teikto un rodas jautājums:
1.Vai jūs tirgojiet produktu, kurš gada laikā 4 mēnešus nepilda savas funkcijas un to uzskatāt par normālu?
2. Kāpēc jūs tirgojat produktu, kurš nav paredzēts Latvijas tirgum un par to netiek informēts?
3. Kāpēc jums ir tik neprofesionāli darbinieki, kuri uzreiz neatrisina problēmu, ja jau tā nav tehniska rakstura, un telefons tiek turēts mēnesi remontā (KAUT GAN DEFEKTU, PĒC JŪSU TEIKTĀ, NAV!)?
4. Vai tiešām programmatūras problēmas ir pircēja problēma?
Lūdzu konkrēti atbildiet uz visiem šiem jautājumiem.
Komentāri (1)
Tā varētu būt, ka veikals tirgo preci, ko iepērk no "kautkurienes", kas nav oficiālais vairumtirgotājs Latvijā. Tāpēc Tev ir problēmas ar garantiju, jo ražotāja autorizētais serviss neņem pretī un, protams, arī nemaina preci nost, ja ir problēmas. Tā vietā Tev ir "čakars" ar pārdevēju, kurš visiem spēkiem cenšas padarīt Tevi par "āzi", un preci tev šā vai tā nost nemainīs.