Rd Electronics - Slikts servis
Sveiki! Kādu laiku atpakaļ iegādājos šajā kompānijā skaļruņi JBL partybox 310, jo šis produkts izskatījās vis piemērotākais Balta Lāča apsveikumiem...
Apsveikumu laikā uznāca neliels lietus, kas trāpīja arī uz tumbas, bet tam nepievērsu lielu uzmanību jo kā ražotājs garantē ka šaj precej i mitruma aizsardzība ipx4, pēc dažām dienām skaļrunis saka nekorekti uzvesties tādēļ griezos pie pārdevēja ar garantiju
Pēc pāris nedēļām saņēmu atteikumu garantijas remontam, kur pārdevējs apgalvo ka skaļruni ticis mitrums... KA Ta🤷
Diemžēl esmu bijis liels fans JBL un nekad problēmas nav bijušas, bet šoreiz šis produkts ir atstājis lielu vilšanos par kvalitāti. 😢
Labdien, cienījamais klient!
Paldies, ka dalījāties Jūsu pieredzē!
RD Electronics neražo preces, esam tikai preču izplatītāji. Nopērkot preci jebkur, ne tikai pie mums, var rasties šāda pieredze.
Ražotājs norāda, ka mitrumizturība šai precei tika noteikta svaigā un tekošā ūdenī. Citos apstākļos ierīce var būt mazāk izturīga pret mitrumu un šļakatām. Ierīces tiek konstruētas tādā veidā, lai izturētu mitruma iedarbību, taču, tas nekādā ziņā nenozīmē, ka šo modeļu ierīces ir 100% ūdensizturīgas. Ja šiem modeļiem tiek konstatēti šķidruma radītie bojājumi, garantijas apkalpošana netiek piemērota.
Ierīces diagnostiku/remontu veic ražotāja noteikts autorizēts serviss. Pēc diagnostikas / remonta izpildes veikšanas serviss izsniedz slēdzienu. Balstoties uz servisa slēdziena rezultātiem tiek pieņemts lēmums. Ja slēdziena tiek norādīts, ka bojājumi radušies patērētājam neievērojot preces lietošanas noteikumus - ierīces garantijas remonts tiek atteikts.
Saprotam Jūsu neapmierinātību ar situāciju, taču šī sūdzība nav attiecināma uz mūsu uzņēmuma darbību.
Tāpēc lūdzam atzīmēt sūdzību kā atrisinātu. Paldies!
ar cieņu, RD Electronics.
Labdien, Cienījamais sūdzības autor!
Atzīstam, ka radusies situācija ir ļoti nepatīkama. Vēlreiz atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Esam Jums snieguši situācijas skaidrojumu, ka arī veicām visas iespējamās darbības, lai risinātu radušos situāciju.
Tā kā situācija tika atrisināta, lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu. Paldies!
Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !
ar cieņu, RD Electronics
Pievienot komentāru