Rd Electronics - Sliktākais serviss kas ir iespējams
Labdien, biju nopircis rd veikalā datoru kā juridiska persona par 1000 EUR! palietoju 13 dienas un dators nelādējas, okey vedu uz rdveikalu, uzrakstīju pretenziju, ka gribu atpakaļ naudu, pateica, labi izskatīs 30 dienu laikā, novilka garumā līdz pēdējam, okey pēc tam piezvanīja un pateica, ka pretenzija noraidīta, salabojām datoru, atkal gaidu mūžību, zvanu atkal! Solīja uz šodienu un uzminiet nu, nav atnācis, 1000 EUR iesaldēti, darbs iesaldēts, bet viņiem visiem tur ir vienkārši pie kājas, paldies rd veikals, kurš man tagad samaksās visas darba dienas, kurās pazaudēju naudu dēļ jūsu vienaldzības?
Labdien, cienījamais klient! Paldies, ka dalījāties Jūsu pieredzē.
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar radušos situāciju, lūdzam norādīt Jūs identificējošu informāciju.
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas.
Cerot sagaidīt no Jums atbildi.
Ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Labdien, Cienījamais klient!
Pēc mums pieejamās informācijas Jums ir piedāvāts situācijas risinājums.
Jautājums ir atrisināts, lūdzam atzīmēt sūdzību ka atrisinātu! Paldies!
Ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Labdien, Cienījamais sūdzības autor!
Atzīstam, ka radusies situācija ir ļoti nepatīkama. Vēlreiz atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Esam Jums snieguši situācijas skaidrojumu, ka arī veicām visas iespējamās darbības, lai risinātu radušos situāciju.
Lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu. Paldies!
Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !
ar cieņu, RD Electronics
Komentāri (9)
Sausmigais kantoris, klientu apkalposanas limenis zem 0, preces nav un nebus vispar tiesi sis pat nepazino par to kamer pats neuzvani, saka vienu pec fakta pilnigi citadak, NEKAD laika nedos Jums informaciju NEKAD, preces piegade aiznem pat lidz menesim elementara prece ! Pasutits bija leduskapis 10 gadi atpakal, pazaudeja TO piegadats veikala nevareja sameklet un atdot, tagad TV gandriz tas pats sanaca!
Traģiski, tagad nevienam neļaušu no turienes kaut ko pirkt
Labdien, komentāra autor! Paldies, ka dalījāties pieredzē!
Informācija klientiem par pasūtījuma izmaiņām tiek paziņota, tiklīdz tiek saņemta informāciju no piegādātāja.
Attiecībā uz piegādes termiņiem - mūsu preču klāstā ir preces, kuras ir pieejamas ne tikai uz vietas mūsu noliktavā vai veikalos, bet ir arī uz pasūtījumu no piegādātāja. Ja prece tiek pasūtīta no piegādātāja, bet piegādātājs informē mūs par termiņu izmaiņām, mēs attiecīgi informējām arī klientus. Klientam ir iespēja gaidīt preci, izvēlēties alternatīvo preci ( kas ir pieejama veikalos vai mūsu noliktavā ar ātrāku piegādes laiku), vai atteikties no pasūtījuma. Diemžēl paātrināt piegādes procesu nav iespējams.
Ik dienu tiek darīts maksimāli iespējamais, lai mūsu klienti saņemtu savus pasūtījumus pēc iespējas ātrāk. Ir ļoti daudz gadījumu, kad preces piegādājam pat ātrāk, par mājas lapā norādītājiem termiņiem. Mūsu interesēs ir apmierināti klienti, un mēs darām visu iespējamo, lai katrs mūsu klients iegūtu pozitīvu pieredzi saņemot pakalpojumu.
Ar cieņu, RD Electronics
Jā tikai manu preci jūs joprojām nevarat atdot un nekādi varianti netiek piedāvāti
@Rinaldsb_ , lūdzam norādīt Jūs identificējošu informāciju, lai varam sniegt komentārus uz Jūsu izvirzīto pretenziju un risināt situāciju!
Ar cieņu, RD Electronics
Lūdzu: RIM00023396
Rinalds Bilejs.
Es jau ar jums sazvanos biežāk nekā ar savu māti
Paldies par precizējumu! Situācija tiek risināta, tiklīdz būs pieņemts lēmums - sazināsimies ar Jums. Atvainojāmies par sagādātajām neērtībām!
Man jau to teica vairākas reizes pa telefonu un e-pastā, ja jūs tagad atbildat tikai tāpēc, lai uzturētu savu reputāciju tad tas jums neko nedos, kamēr nebūs rezultāts, neko jūs neuzlabosiet. Un ja man atkal būs jāgaida mūžību, es noteikti vērsīšos patērētāju tiesību aizsardzībā, tāpēc ka jūs ne tikai esat iesaldējuši jau 1 tūkstoti eiro, jūs esat pazaudējuši man vairākus tūkstošus eiro tikai tāpēc, ka man nav ar ko strādāt, kas man tagad to naudu atmaksās?
Uz Jums darbojas Civillikuma un Komerclikuma nosacījumi, nevis Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (turpmāk – PTAL) noteikumi un PTAL izrietošie Ministru kabineta noteikumi. Atbilstoši PTAL patērētājs ir fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci, pakalpojumu, digitālo saturu vai digitālo pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību. Patērētājs nav juridiska persona.
SIA „MK TRADE” paziņo, ka, pamatojoties uz servisa centra sniegto informāciju, saskaņā ar sniegto garantiju Jūsu Precei, servisa centrs nodrošināja Jūsu Preces garantijas apkalpošanas servisu. Tiklīdz Prece būs veikalā uz vietas, Jūs saņemsiet aicinājuma īsziņu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām !
Ar cieņu, RD Electronics