Rd Electronics - serviss
paldies par dīvaino attieksmi ,lai vienkārši tiktu nomainīta tv pults - tā vietā serviss pieprasa pēc nedēļas jaunas foto no tv aizmugures HD izšķirtspējā.Tas nekas,ka tv modelis(frame) ir tāds,ka ne īpaši viegli noņemt no montāžas vietas pie sienas. vienam to izdarīt ir nereāli, jā atzīstu ,ka cipari ir miglaini,bet salasāmi(kam tas vajadzīgs nav ne jausmas) ir pirkuma dokuments tv ,kur viss apliecina to,ka ir tv ,komplektā ir pults.Ar šo jūs pielikāt punktu turpmākai sadarbībai, var teikt jūs bijāt vienīgais veikals ,kurā iepirku tehniku. un tā kā jūs paziņai labojāt portatīvo datoru, tas vispār ir apsmiekls jums ,kā servisam . SERVISA DĒĻ NEIESAKU NEVIENAM RD VEIKALU.
Labdien, cienījamais atsauksmes autor!
Paldies, ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, norādiet, lūdzu, preces pieņemšanas nodošanas akta numuru vai nosūtiet to privātā ziņā.
Vēršam uzmanību, ka RD Electronics nav sava autorizētā servisa! Remontu un diagnostiku attiecīgai precei veic oficiāls autorizēts serviss! Ja serviss pieprasa papildus informāciju situācijas izskatīšanai, mums attiecīgi ir jāpieprasa informācija no klienta. Saprotam Jūsu neapmierinātību ar situāciju, taču, diemžēl, ietekmēt šo procesu mēs neesam tiesīgi. Un tas nav atkarīgs no mums.
Gaidīsim no Jums precizējumu, ar preces pieņemšanas nodošanas akta numuru, lai mēs varētu pieprasīt skaidrojumu no servisa, kādam nolūkam no Jums tika pieprasīta sūdzībā norādītā informācija. Paldies.
Paldies atsūtīto precizējumu!
RD Electronics ir elektropreču veikals, mūsu uzņēmums netiek kvalificēts kā ierīču autorizētais serviss.
Ar ierīces diagnostiku, remontu un slēdziena noteikšanu nodarbojas speciāli klasificēts ražotāja noteikts autorizēts serviss, tā darbinieki, kuriem ir attiecīgās zināšanas un specializētā tehnika.
Kā jau minējām Jums iepriekš, precizējums no autorizētā servisa puses ( šiltes bilde), bija nepieciešams, lai izsniegtu Jums korektu TV pulti. Informācijas precizēšana ir nepieciešama, lai izvairītos no papildus izmaksām, ka arī laika tēriņa, gadījumā, ja piemēram tiks izsniegta nekorekta TV pults!
Nopērkot preci jebkur, ne tikai pie mums, ja rodas nepieciešamība vērsties autorizētā ierīces ražotāja servisā, situācijas risināšanai no Jums var pieprasīt papildus informāciju.
Ja Jums rodas jautājumi, vai nepieciešama papildus informācija - lūdzam sazināties personīgi. Paldies!
Labdien, sūdzības autor!
10.02.2024. esam izsnieguši nepieciešamo TV pulti, situācijas skaidrojumu esam arī Jums snieguši.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Tā kā situācija tika atrisināta, lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu. Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics
Labdien, sūdzības autor!
Atkārtoti lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu.
Ja Jums rodas jautājumi, vai nepieciešama papildus informācija - lūdzam sazināties personīgi. Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics
Komentāri (2)
Cik reizes jau rakstītas pretenzijas un brīdināti cilvēki neiepirkties tajā zema līmeņa krūmkantorī,kurš piekopj negodīgu tirdzniecību,tirgo brāķa preces,arī iesmērējot jau bojātas preces. Šajā gadījumā vispār kam to numuru no TV vajadzīja sakarā ar pulti ?! Kas tas par absurdu no RD - caurās gumijas rezultāti.Jebkuram TV ir pults,pilnīgi pietiekoši ar TV modeli kaut vai un tas notiekti ir minēts pirkuma čekā vai garantijas lapā! Pie tam vienas kompānijas TV pultis pārsvarā ir vienādas un ne ar ko neatšķiras gandrīz ! Varētu būt tikai ja TV ir jaunaks modelis un vairāk iespēju un t.t. ! Kapēc atkal pircejs tiek mānīts ? Jācer ka kādreiz kāds beidzot nosēdinās tiesas solā visus RD vadību un to pielīdeju komandu.
man tas ar nav saprotams kam tā uzlīme tv aizmugurē, norm būtu pulti samainīt un viss tv 2 mēneši :D, runājot par iepirkšanos iešu ar līkumu turpmāk šim kantorim un neieteikšu nevienam.par laimi viss pārējais,kas tur pirkts strādā.