Rd Electronics - Saņemts brāķis
Uz Ziemassvētkiem uz akcijas iegādājos planšetdatoru pasūtot to internetveikalā saņemot preci nekādu defektus nesaskatīju, bet vēlāk ka vairākārt tiku lietojusi šo planšetdatoru (otrajā dienā) pēkšņi uz ekrāna sāka parādīties plaisa, kuras rezultātā planšete vairs nefunkcionēja. Lieki neuztraucos, jo datoram bija garantija, un manas vainas dēļ tas ekrāns nevarēja sabojāties, jo viņa nebija ne kritusi, ne arī sista. Aiznesot uz veikalu Jelgavā pārdevējs pateica ka dators ir bojāts manas vainas dēļ un ka viņi nevarot palīdzēt. Biju ļoti sarūgtināta, jo es zinu ka tas dators netika ne mesta ne nokritusi zemē. Piedāvāja aizsūtīt uz ekspertīzi protams ja tiks konstatēts ka tai būs mehānisks bojājums, tad par ekspertīzi man plus būs jāsedz aptuveni 13,00 EUR es protams liku nosūtīt uz ekspertīzi kur itkā tika konstatēts mehāniskais bojājums, kura rezultātā datoru netaisīšot. Es ar šo datora iegādi esmu sapratusi ka RD Electronic pasūta sūdus no Ķīnas un pēc tam uzliek vēl divkāršu cenu piedāvājot garantijas, kur izrādās ka no viņas nav nekādas jēgas, jo tās saucamās ekspertīzes ir vienkāršs izdomājums, lai klientus ap vārdotu. Ziemassvētki ir laiks ka veikala noliktavas ir pārbāztas preces tiek mētātās, kas arī izsauc to preču mehāniskos bojājumus. Nu šis gadījums man liek saprasts kad no šī veikala neko nevajag pirkt un iesaku to arī pārējiem darīt....
Labdien!
Gribam informēt, ka SIA “MK TRADE” nav preču ražotājs un savu produkciju pārdošanai SIA “MK TRADE” uztic lielākie zīmoli pasaulē.
Tā kā SIA “MK TRADE” nav attiecīgo iemaņu preces defekta rašanās noskaidrošanai, prece uz diagnostiku tiek sūtīta uz ražotāja autorizēto servisa centru, lai noteiktu precē iespējamā defekta cēloni. Preces autorizetais serviss novērtē veicot preces maksas diagnostiku vai tas ir mehāniskas iedarbības bojājums vai ražošanas defekts.
Ja tas ir garantijas apkalpošanas gadījums (ražošanas defekts ), tad visa apkalpošana un diagnostika tiek veikta bezmaksas.
Ja preces bojājums radies patērētājam neievērojot preces lietošanas instrukciju (mehāniskas iedarbības bojājums ), tad precei tiek veikta maksas diagnostika, lai precīzāk noteiktu mehāniskās iedarbības apjomus un remonts var notikt tikai uz patērētāja rēķina.
Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
tālr: 66165555
e-pasts: [email protected]
Komentāri (8)
nu RD taču tikai tirgo nevis ražo... Diemžēl ekrāni var saplīst un vai būt bojāti, bet iemeslu ir gandrīz neiespējami noskaidrot un tāpēc parasti pieņem, ka vainīgi pircēji:) Nezinu kā citiem, tad RD ir kaut kāda apdrošināšana pat, ka ja Tevis vainas dēļ saplīst, tad nomaina ekrānu - es gan to neizmantoju, jo cena nelikās adekvāta riskam. Vispār jau šodien ir internets un var uzzināt kuriem modeļiem ir tā tendence plīst (piemēram Sony telefoniem ekrāni tiešām paši plīst un par to ir kaudze komentu internetā) un tad nu tos, ja pērc, tad pērc apdrošināšanu:)
PS RD nav akcijas - ja gribi nopirkt lētāk, tad meklē internetā:)
RD ir krievu kantoris, kas tendēts uz klientu apkrāpšanu.
Ontūns
AIZWER MUTI!!!
Nelamājies, bet tā ir! Tur lielajā vadībā sēž veci un dumji krievi.
Ekrāni parasti neplīst paši no sevis! Un veikalu tur nav ko vainot. Ja tā kārtīgi padomāsi vis jau pamanīsi, ka vaina ir pašam lietotāja rīcībā, nevis planšetē vai pārdevējā.
Ja sūdzības autore palasīs vairāk internetu, sapratīs, ka telefoniem un planšetēm, arī dārgiem iPhone, visbiežāk maināmā daļa ir tieši ekrāni. Un to nomaiņu neveic pa garantiju, jo paši no sevis, bez lietotāja "palīdzības" tie neplīst ne lūdzami!
Arī man ir ļoti slikta pieredze ar šo veikalu. Cīnos vēl šodien, bet rezultāta nav, garantija nedarbojas. Preces tik tiešām ir nekvalitatīvas. Un var iekulties tikai problēmās pērkot šajā veikalā. Tāpēc tiešām apdomājaties pirms pirkt kautko RD veikalos!!!
Garantija vienmēr darbojas uz defektiem, kas radušies preces ražotāja vainas dēļ. Preces defekti, kas radušies lietotāja vainas dēļ, vai iekārtas neatbilstošas, nepareizas ekspluatācijas dēļ - tie zem garantijas neiet. Jebkuri mhāniski radītie defekti nav garantijas gadījumi! Tā tas ir bijis un tā tam būs būt!
Vispār, priekš tādiem pircējiem, kam dzīvē visāda "mistika" notiek ar iekārtām, kad viss plīst un lūzt pats no sevis, priekš tādiem šis pats veikals piedāvā preču apdrošināšanu. Apdrošiniet, un nebaidieties ne no ekrāna plaisām ne šķirbām ne ūdens spaiņa! Pašrisku samaksāsiet, par pārējo parūpēsies apdrošinātājs!
Ari man ir slikta pieredze ar so veikalu. Plansetdatoru nopirkam, tas pec kadas nedeljas parstaja ladeties. Aiznesam uz garantijas remontu - "sataisija". Bet jau atkal mazliet velak ta pati problema. Velak, kad otro reizi tika sataisits ladetajs, dators vienkarsi izsledzas un ta vairs ari neiesledzas. Jau bija apnicis, uz garantiju jau vairs nenesam, bet sapratam ka RD Electronics vairs neko nepirksim...