Rd Electronics - Sabojāja telefonam ekrānu.
Sveiki.Mana ģimene man uzdāvināja telefonu, kurš iegādāts RD Electronic veikalā par skaidru naudu. Tā kā telefons visu laiku pats no sevis slēdzās iekšā un ārā, mēdza nedarboties ekrāns un visādi citādi nedarbojās, nolēmu telefonu atgriezt veikalā un pieprasīju atpakaļ naudu (pusgada laikā ir iespējams telefonu atgriezt veikalā, saņemt atpakaļ naudu vai līdzvērtīgu telefonu - pēc manas izvēles). Tā nu atdevu telefonu un pieprasīju naudu. Pēc kāda laika man zvanīja no RD Electronic pārstāvniecības un piedāvāja jaunāku šā telefona modeli no kā es atteicos un paliku pie sava - vēlējos saņemt naudu. Pēc tam viņi zvanīja uz paziņoja, ka telefonam uz ekrāna ir mehānisks bojājums (telefonu nodevu pilnīgi neskartu un veselu - veikalā bojājumi netika konstatēti), un šī bojājuma dēļ viņi atteicās telefonu labot par garantiju vai atgriezt man naudu. Tā nu gala rezultātā atpakaļ nesaņēmu ne naudu, ne jaunāku telefonu, bet gan savu - nu jau ar sabojātu ekrānu. Pastāvot uz to, ka nododot telefonu tas bija pilnīgi vesels, viņi tik un tā saka, ka tā ir mana vaina. Nezinu kas ir vainīgs pie tā, ka ekrāns tika sabojāts, bet viņi savu vainu neatzīst un zaudētāja palieku es ar nu jau sabojātu telefonu, ko tagad varu labot pati par savu naudu.
Komentāri (5)
Te laikam jāvēršas pie patērētāju tiesību aizstāvjiem.
Ja tas telefons tika pieņemts labošanā un pieņemot tak tev izsniedza kaut kādu kvīti, ka tāds un tāds telefons tiek pieņemts remontā un šajā kvītī bija jāfiksē visi acīmredzamie bojājumi (ja tādi bija). Ja šīs darbnīcas darbinieks pieņemot preci nekonstatē nekādus mehāniskus bojājumus, tad šī kvīts arī ir apliecinājums, ka telefons mehāniski nav bojāts.
Tā ka nevajag padoties ir jācīnās par savu taisnību!
Lai veicas.
Ja veikals būtu gribējis tevi atšūt - būtu sen jau atšuvuši! Pašai ar vajag būt bik gudrākai - piedāvāja mainīt pret jaunāku modeli - bija jāmaina. Parasti jau ne nu veikals piedāvā mainīt, bet gan ražotājs, kad redz, ka rezerves daļu nav vai kas tml.Būtu piekritusi - viss sen būtu labi! Sāki lekties - te nu tev rezultāts! Karma!
Starp citu, atgriezt preci un uz ko pretendēt veikalā tiesības ir tikai pircējam. Tev tā prece ir dāvināta - uz tevi veikala saistības nav attiecināmas, jo ar tevi nekāds darījums netika noslēgts!
Cik tipiski latviešiem.. Palietoju, apnika un iegrūdīšu atpakaļ.. Telefonu vairums cilvēki nepērk katru dienu, tāpēc veic sava veida tirgus izpēti, lai tiktu vispār skaidrībā, ko vēlos.. Tāpat, nav ne minēts kāds tas ekrāna defekts, ne kas par telefonu.. Teiksim tā, tupi iepūsts teksts, kura saturs tuvu nullei..
Kāda attieksme ir no pircēja, tāda ir arī no pārdevēja.. Saku to kā pircējs.. Ja esi riebīgs, tad tādu pašu attieksmi arī saņemsi no cilvēka, kas strādā otrā pusei letei, jo atceries, ka viņš ir tikai un vienīgi cilvēks.. Bet par to jau sāk domāt tikai tad, kad aiziet pie tevis uz darbu un sāk kačāt " pravas "..
iDimore, tas nav vis tipiski latviešiem. Tas ir tipiski mūsdienu cilvēkiem, kam lielākoties piemīt patērētāja domāšana ar visām no tā izrietošajām sekām. Manuprāt, t;a ir viena no nākotni graujošām negatīvām iezīmēm, kas pie mums atceļojusi no ASV.
Nākotni graujošām, jo šāda Patērētāju domāšana rada neattaisnotu pārlieku lielu resursu patēriņu - tehniku ražojam, metam laukā, prasām vietā jaunu... apģērbus tāpat! Pārtiku - pērkam mega porcijas un neapēduši metam laukā.
Latvija nav izņēmums, vienīgi reizēm liekas, ka esam kā tād Baltijas flagmanis, jo mūsu cilvēkiem vienmēr viss ir slikti. Vienmēr jāsūdzas un jāžēlojas.
Visi tik gudri, kamer paši nesaskarsies ar līdzīgu problēmu!!! Ja jums liekās, ka ir liels prieks nest preci atpakaļ un cīnīties par taisnību, tad jūs maldaties. Vislielakais prieks ir tad, kad viss strādā un viss ir kārtībā, bet ne vienmēr tā ir!!! Ieteikums tāds, ka vienmēr ir jāseko līdzi, lai jums būtu izsniegti dokumenti, lai tiktu sastādīti pieņemšanas/nodošanas akti ar visiem defektiem!! lai pēc tam, ja nu kas, varētu ar pierādijumiem versties pie patērētāju tiesībam!!!