AtrisinātaRd Electronics - Remonts (Skuteris)
Šis ir sūdzības vēstules uzņēmumam RD Electronic attiecībā uz jūsu pērkamo elektrisko skrejriteņu Ninebot, kuru mūsu bērns iegādājās pie jums. Mūsu sūdzība saistīta ar to, ka šis skrejritenis pēc tikai četrām dienām izrādīja defektus. Tas sāka pārvietoties ar ātrumu 15 km/h, nevis paredzētajiem 25 km/h, un radās vibrācijas problēmas priekšējā ritenī.
Mūsu bērns to nosūtīja garantijas remontam, kurš, saskaņā ar jūsu politiku, vajadzētu ilgt 30 dienas. Tomēr mēs neesam saņēmuši nekādas ziņas par to, kas notiek ar mūsu skrejriteni. Ir pagājušas jau 36 dienas, un mēs joprojām neesam saņēmuši nekādas jaunas ziņas. Jūsu vienīgais attaisnojums šajā laikā ir bijis attiecībā uz trūkstošajiem rezerves daļām remontam. Tomēr mēs uzdodam jautājumu, vai nevarēja šo problēmu novērst ietvaros, kas ir pieejams 30 dienu laikā?
Mēs esam ļoti neapmierināti ar šo situāciju un gaidām konkrētas atbildes un darbības no jūsu puses, lai novērstu šo problēmu un nodrošinātu, ka mūsu skrejritens tiek remontēts un atgriezts mums kvalitatīvā stāvoklī. Lūdzu, sniedziet mums atbildi un risinājumu šajā jautājumā pēc iespējas ātrāk.
Ar cieņu,
Kristine Jermusa
DBO00003667
Labdien, sūdzības autor!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību! Esam sarūgtināti, ka radusies šāda situācija!
Garantijas remonts – bezmaksas remonts, ko saskaņā ar iekārtas iegādes nosacījumiem un saistošajiem normatīvajiem aktiem nodrošina ražotājs, ja tiek ievēroti ražotāja noteiktie iekārtu lietošanas un ekspluatācijas noteikumi. RD electronics nav sava servisa, preces remontu un diagnostiku attiecīgai precei nodrošina oficiālais autorizētais serviss! Garantijas apkalpošana var ilgt 30 kalendārās dienas. Ja remontam nepieciešamās detaļas ir jāpasūta pie tehnikas ražotāja, tad remonts var tikt pagarināts par laiku, kuru pieprasa šo detaļu piegāde. Diemžēl paātrināt garantijas servisa izpildes laiku mums nav iespējas.
Esat telefoniski informēti, ka prece ir loģistikas procesā. Tiklīdz veikals saņems Jūsu ierīci, Jums tiks nosūtīts aicinājuma sms.
Vēlreiz atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu
RD Electronics
Labdien, Cienījamais klient!
Pēc mums pieejamās informācijas Jums ir piedāvāts situācijas risinājums.
Jautājums ir atrisināts, lūdzam atzīmēt sūdzību ka atrisinātu! Paldies!
Ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Labdien, Cienījamais sūdzības autor!
Pēc mums pieejamās informācijas Jums ir piedāvāts situācijas risinājums.
Jautājums ir atrisināts, atkārtoti lūdzam Jums atzīmēt sūdzību ka atrisinātu! Paldies!
Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !
ar cieņu, RD Electronics
Sūdzības autors neiet uz kontakta, rakstījām klientam divkārt ar lūgumu atzīmēt sūdzību kā atrisinātu. Jautājums ar klientu tika atrisināts.
Pievienot komentāru