www.sudzibas.lv RD Electronics Preču atgriešana 2 nedeļu laika no pirkšanas

Rd Electronics - Preču atgriešana 2 nedeļu laika no pirkšanas

Могу сказать, что это магазин, где главное продать, а что они продали их совсем не волнует. За прилавком приятные продавцы, которые заговорят вас, пообещают, что если товар вам не понравится, его можно вернуть, но никто не скажет, что за эту услугу с вас возьмут 20% от стоимости товара (в моём случае, это составило 60 евро), но перед этим вы на 2 недели сдадите товар на экспертизу. Не слишком ли много за пользованием товаром 2 недели и возврат совершенно целого и не испорченного товара, что подтверждает сервис (наклеили наклейка с буквами на клавиатуру)? На моё предложение, что я приеду и при них сниму наклейки, мне сказали, что мои 2 недели прошли и теперь поздно....

Komentāri (7)

klientuservissRD Pārstāvja atbilde 31.03.2016

Labvakar!

Paldies par Jūsu sniegto informāciju.

Vēlamies atgādināt, ka, lai izmantotu Atteikuma tiesības - 14 dienu laikā no pirkuma brīža, (mūsu veikalu tīklā - 15 dienu laikā) - „Patērētājs ir atbildīgs par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču veidu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos. Piemēram, prece (preces) ir tehniski vai vizuāli bojāta, izlietota un/vai nolietota (preces vai tās komponente, sastāvdaļa) vairāk, kā par 5%(pieciem procentiem), piemēram, šādas preces, kā smaržas, tualetes ūdeņi, toneri, tintes kasetes, krēmi, neuzlādējami akumulatori, baterijas un citas tamlīdzīgas preces.
Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā (tajā skaitā, iepakojuma pilnīgu un nevainojamu saglabāšanu).”

Pamatojoties uz Jūsu sniegto un mums pieejamo informāciju, precei, ko Jūs nodevāt uz Atteikuma tiesību pamata tika konstatētas vizuālas izmaiņas, kuras nav paredzētas no preces ražotaja un var ietekmēt preces vērtību. Līdz ar to, Jums tika piedāvāts iespējamais risinājums šai situācijai, ņemot vērā preces vērtības samazināšanos.

Ja Jums rodas jautājumi vai neskaidrības, Jūs varat sazināties ar SIA “MK TRADE” klientu servisu, zvanot uz talr.: (+371)66165555 vai rakstot uz e-pastu: [email protected]

Ar cieņu,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]
http://www.rdveikals.lv

V vsem 31.03.2016

Я из Елгавы ! Очень плохой сервис . Про гарантийный ремонт тоже реально забыли , пока сами не начали шухерить . Плюс там есть две тетки ... одна постарше , одна по моложе , с шевелюрой космонавта или мотоциклиста .... так они реально обманывают и вводят в заблуждение клиента . Никогда бы не покупал ничего ... у нас просто негде больше .

Likumsargs 31.03.2016

Nopērkot preci, 14 dienu laikā ir iespēja atgriezt preci tirgotājam neminot atgriešanas iemeslu.Protams, ja prece ir bojāta vai vizuāli mainīta, tirgotājam ir tiesības samazināt vērtību saprātīgās robežās!

iDmore 04.04.2016

Negribētos gan ticēt, ka reāli lietojam preci 13 dienas un atmetam atpakaļ, kur vietā paņemam TIEŠI to pašu preci uz 14 dienām..
Atvaino Likum, bet izklausās pēc sviesta.. Iemeslam ir jābūt, lai arī kāds tas būtu..

K kreditorsPG 04.04.2016

Likumsargs sviestā! Palasi likumus, sargs, ibio!

E Esitis 11.09.2024

Par veikalā atgriezto preci naudu atpakaļ nedod, liek izvēlēties citu preci... nesmuki.

klientuservissRD Pārstāvja atbilde 12.09.2024

Būsim pateicīgi, ja atsūtīsiet sīkāku informāciju ar Jūsu novērojumiem par saņemto servisu mums uz e-pastu [email protected], minot pirkuma detaļas. Paldies!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes