Rd Electronics - Prece nestrada

! Neiesaku ne vienām!
Iegādājos veļas žāvētāju samsung, kā arī piedāvāto papildus padrošināšanu (pilnīgi bezjēga iztērētā nauda!) .
Pēc 4 mēnešiem tā pārstāja strādāt, beidzot pēc 2 nedēļām notika garantijas remonts, to salaboja, un izžāvējot vienu reizi tā atkal vairs nestrādāja, metot to pašu kļūdu! Es zvanīju viņiem, tie solīja atsūtīt meistaru, tad tajā paša diena pārzvanīja mums teica uzrakstīt iesniegumu, ja mēs gribam preču apmaiņu (to arī izdarījām) . Pagāja nedēļa neviens mums nezvanīja, nerakstīja visiem ir pie di... Sāku zvanīt viņiem atkal, izradās ka kāds kaut ko nav izdarījis līdz gaļām "ļoti profesionāli", nu beidzot pieņēma atkal pieteikumu solīja ka 3 dienu laika (bet izdarīšot visu iespējamu lai tas ierodas ātrāk) ieradīsies meistars un iedos mums apmaiņas talonu. Laiks iet bet no meistara ziņas nav... Ka arī neviens cits nav ar mums sazinājies... Tā arī stāv pie manis sūda žāvētājs jau 4 nedēļas kas nedarbojas...

31.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 01.11.2024

Labdien, Alise!

RD Electronics neražo preces, esam tikai preču izplatītāji, līdz ar to neviens, arī mēs, neesam pasargāti no šādām situācijām. Nopērkot preci jebkur, ne tikai pie mums, var rasties negatīva pieredze.

Vēršam uzmanību, ka RD Electronics nav sava autorizētā servisa! RD Electronics ir elektropreču veikals, mūsu uzņēmums netiek kvalificēts kā ierīču autorizētais serviss. Ar ierīces diagnostiku, remontu un slēdziena noteikšanu nodarbojas speciāli klasificēts ražotāja noteikts autorizēts serviss, tā darbinieki, kuriem ir attiecīgās zināšanas un specializētā tehnika.

Esam patiesi sarūgtināti, ka esat saņēmusi negatīvu pieredzi preces kvalitātes neatbilstības dēļ. Saprotam Jūsu neapmierinātību ar radušos situāciju! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam sazināties Jūs ar mums privātajā vēstulē, norādot situāciju
identificējošus datus - pirkuma dokumenta numuru.

Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas.

Paldies!

ar cieņu
RD Electronics

Papildināts Alisa189 01.11.2024

Es nepartraukti zvanu uz jusu klienta servisu. Katru reizi atbilde ir, ka nosutijat pieteikumu servisam, ceram ka drīz ar jums sazinasies...
Es zinu ka jūs neražojat to prece, bet jūs to pārdotat ! Naudu es samaksaju jums! Jūsu pienākums ir risināt problemas saistība ar preces kvalitāti. Man ir pārdota prece ar brāķi!Sanāk ka jūs ne par ko neatbildat, tikai paņēmat naudu? Un tālāk kas? Ko man darīt? Iet uz beztabu, ptac? Ko man darīt man stāv prece kurai arī iegadajos apdrošināšanu kopā samaksaju 800eur,.prece nestrada! Cik ilgi man jācinas un jātere laiku par savu izterētu naudu?

Papildināts Alisa189 12.11.2024

Tās ir vienkarši vāks. Beidzot saņemu preču apmaiņas aktu. Nosūtu to uz klientu servisu, ar piepildi ka vēlos tieši tādu pašu žavētaju. Man uzzvana un pasaka: "precei cena ir izaugusi gaandrīz pa 200 eur, ja jūs vēlaties apmaiņu uz tādu pašu mes jums uztaisisim atlaidi vajdzes piemaksāt 80.01 EUR! Tiešām?! Jūs man pārdevat brāķēto preci, un lai man nomainītu uz tādu pašu, MAN JAPIEMAKSA?. Kas tas ir pa krāpnieciskāk darbībam? Sazinajos ar PTAC, protam jums nav tiesības prasīt man piemaksu!
Kas segs man moralo kompensāciju? Es jau mēnesi cīnos ar Jums bezjēga!

A

Komentāri (2)

A Alisa189 12.11.2024

Tās ir vienkarši vāks. Beidzot saņemu preču apmaiņas aktu. Nosūtoju to uz klientu servisu, ar piepildi ka vēlos tieši tādu pašu žavētaju. Man uzzvana un pasaka: "precei cena ir izaugusi gaandrīz pa 200 eur, ja jūs vēlaties apmaiņu uz tādu pašu mes jums uztaisisim atlaidi vajdzes piemaksāt 80.01 EUR! Tiešām?! Jūs man pārdevat brāķēto preci, un lai man nomainītu uz tādu pašu, MAN JAPIEMAKSA?. Kas tas ir pa krāpnieciskāk darbībab? Sazinajos ar PTAC, protam jums nav tiesības prasīt man piemaksu!

klientuservissRD Pārstāvja atbilde 15.11.2024

Cienījamā Alisa!
No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām un par jebkādu negatīvo pieredzi, ko šī situācija Jums radījusi.
Noticis pārpratums mūsu savstarpējā komunikācijā, tā rezultātā Jums tika sniegta informācija par piemaksu.
Mēs ļoti augstu vērtējam Jūs kā klientu, darīsim visu iespējamo, lai šādas situācijas neatkārtotos nākotnē.
Pircējam ir piedāvāts situācijas risinājums, kuram viņš piekrita. Ja rodas nepieciešamība pēc palīdzības vai ir jautājums, lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].

Paldies par Jūsu sapratni!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes