Rd Electronics - Prece ir - preces nav!
Meklēju matu griežamo mašīnīti caur "kurpirkt".
Atradu to, kas patīk pec Cenas, dizaina un teh. Parametriem.
Un pārdodās viņa rd veikalā. Veikala lapā pasūtīju viņu, samaksāju naudu caur i-banku, saņēmu sms un uz e-pastu ziņu par to, kā ar mani sazināsies tuvākajā laikā un izsūtīs kodu, jo es izvēlējos dpd piegādi līdz pakomātam.
Nākamajā dienā man zvana. Es atrodos veikalā, pacelt nevaru, jo pieņēmu citu pasūtījumu. Nāk īsziņa. Arī apskatīt nevaru.
Pēc kāda laika izejot no veikala, atveru telefonu, zvans ir bijis no Rd veikala un īsziņa: preces diemžel nav.
Un viss.
Atzvanu pa to numuru ujn jautāju: kad būs nauda atpakaļ. Man Saka: 14 dienu laikā.
Interesanti! Un ko man tagad darīt? Jaunajāi mašīnītei naudas nav un šie Sola tikai pēc 14 dienām. Bet kā mes zinam uz prakses un spriežot pēc "sudzibas" portāla, naudu var atgriezt un vēlāk, izmantojot šīs dienas viņu pēc savas velmes.
Grībētos kaut kādu viedokli no formas pārstāvjiem: kāpēc man jūsu kļūdas un bezatbildīgo darbinieku dēļ man ir jāgaida tik ilgi naudu atpakaļ? Nav mana vaina kā jūsu darbinieki neajauno mājas lapu.
Un kur tad kompensācija? Es sēžu bez naudas un bez mašīnītes!
Pasūtījums nr 1377323:
apmaksas veids: - ar bankas karti (internetā)
piegādes veids: piegāde līdz «dpd pickup punkti»
piegādes adrese: Rīga, maskavas iela 357, paku skapis tc dole
Joprojām no šī kantorīša atbildes ne šeit, ne uz e-pastu ne uz telefonu nav..
Nu jau 14. dienas gārām, naudas joprojām nav.
Nedēļu atpakaļ uzrakstīju uz PTAC.
It kā esmu banka un manu naudu var drozīt. Likt lētāko cenu salidzini.lv, bet pēc fakta preces nav un pēc tam 14. dienas grozit manu naudu kā viņi vēlās. Nu nē, tā nebūs.
Naudu atguvu atpakaļ, bet atvainošanās jebkādas, vai kompensāciju neesmu saņēmis nekādu. Izmanto cilvēku naudu, groz 14. dienas un pat "sorry" nevar pateikt.
Cienijamais klient!
Naudas atmaksa Jums tika veikta , pinā apmērā!
Tā kā Jūs veicāt apmaksu-ar bankas karti (internetā) , naudas atmaksas process ir laikietilpīgāks. Šo informāciju varat noprecizet pie savas bankas!
Ja Jums tomēr rodas jautājumi vai neskaidrības, lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555.
Paldies un atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Komentāri (3)
Nu jau 14. dienas gārām, naudas joprojām nav.
Nedēļu atpakaļ uzrakstīju uz PTAC.
It kā esmu banka un manu naudu var drozīt. Likt lētāko cenu salidzini.lv, bet pēc fakta preces nav un pēc tam 14. dienas grozit manu naudu kā viņi vēlās. Nu nē, tā nebūs.
Naudu atguvu atpakaļ, bet tā atvainošanās jebkādas, vai kompensāciju neesmu saņemis nekādu.
"vai kompensāciju neesmu saņemis nekādu. " - - - Un nesaņemsi. Sen bija japaceļ šo jautājumu un pieņemt Saimā likumu ar tadu formalitāti "Par katru kāvetu dienu ievest papild soda naudu 2% no visas sumas"...