Rd Electronics - Piegāde, klientu serviss
Pasūtīju RD electronics internetveikalā televizoru 700 EUR vērtībā ar piegādi uz tuvāko veikalu. Nākamajā dienā e-pastā atnāk informācija, ka prece piegādāta veikalā un var doties pakaļ. Piegādes dienā nebija iespējas preci aizvest mājās, tāpēc devos tai pakaļ dienu vēlāk, kad tika sarunāts transports. Veikalā, uzrādot pasūtījuma informāciju, apstiprina, ka viss kārtībā un tāds pasūtījums ir saņemts. Pārdevējs dodas uz noliktavu pakaļ precei, bet tur tās nav, tāpat arī otrā noliktavā. Puisis iet konsultēties ar citu pārdevēju un pēc klusām pārrunām abi kautrīgi paziņo, ka mans televizors ir tas, kas stāv plauktā ieslēgts apskatei. Tas esot atvests un nolikts tur. Mēģinot noskaidrot, kā tā var būt, izrādās, ka pasūtot preci, komentārā jānorāda, ka vēlies to nelietotu un iepakojumā. Vēl sekoja virkne atrunu, kas bija pretrunā cita ar citu, un uz jautājumu, kāpēc tad plaukta televizors ir citā krāsā kā pasūtītais tikai noplātīja rokas. Nezinu, kur palika mans pasūtītais televizors, bet vismaz piezvanīt un painformēt, ka tā tur nav, veikals varēja, nevis gaidīt, ka ņemšu pa taisno no plaukta par pilnu summu bez pierādījumiem, ka tas tur stāv 2 dienas, nevis gadiem.
Komentāri (7)
Vajadzēja pasūtīt mazā interneta veikalā, kur noteikti tavu TV neviens nebūtu lietojis, jo tādiem ir mazas telpas vai kāds cits variants, kādēļ viņi nevar atļauties šādas izdarības.
Versies Pateretaju Aizsardzibas biedriba un tiesaa, summa ir pietiekami liela. Ja TV ir izpakots un ieslegts, tad automatiski ta ir lietota prece un ne tas, ko nopirki.
Kāds vēl patērētājs? Ja es pareizi saprotu, tad šajā gadījumā televizors nebija vēl ne nopirkts, ne samaksāts, bet gan vienkārši pasūtīts..
Parasti, kad es pasūtu preci, tad uzreiz piekodinu, ka vēlos jaunu un neizpakotu, tad arī attiecīgi veikals ar to rēķinās..
Par gadiem, tad katru gadu televizoriem nāk svaiga partija un neviens veikals neglabās vairākus gadus vecus televizorus vitrīnās, jo tos vienkārši neviens nepirks..
Par krāsu, tur visdrīzākais varētu būt cilvēciskais faktors, ka kāds kaut ko jau ir sajaucis..
Jā, protams, turpmāk pārtikas veikalos arī pārjautāšu un piekodināšu, ka man nelietotu... A ,mazums, tur ar nelietotu var dabūt tikai īpaši uzsverot.
Veikals nepiedāvā lietotu preci, tad to arī sagaidu un punkts. Viss pārējais jau ir absurdi. Bet es saprotu, ka esat no veikala un Jums tā jārunā, viss kārtībā. Vienkārši reizi par visām reizēm saprotu, ka nav mans veikals un viss.
No viena grāvja otrā.. Kā var salīdzināt pārtikas preci ar elektroniku? Kāds sakars ar to, ka man kaut kas jārunā.. Vienkārši esmu saskāries pāris reizes pats, kad pasūtu preci un beigu beigās variants ir tikai no skatloga.. Ar visiem telefoniem, kas man ir bijuši ir sanācis tieši šādi..
Labdien!
Paldies par Jūsu sniegto informāciju.
Sakarā ar Jūsu interneta veikalā www.rdveikals.lv veikto pasūtījumu - gribam izteikt Jums atvainošanos par radušos situāciju „RD Electronics” veikalā. SIA „MK TRADE” vienmēr klientiem cenšas sniegt informāciju, ja gadījumā pasūtījums kavējas, ja ir jāveic pasūtījuma piegādes pārcelšana, vai, ja prece tiek tirgota kā parauga izpārdošanas eksemplārs. Tad tiek piedāvāti visi iespējamie veidi situācijas risināšanai, lai klienti vienmēr būtu apmierināti ar iegādātajām precēm un apkalpošanas servisu.
Atzīstam, ka situācija, kurā Jums tika piedāvāts Jūsu pasūtījums, kas neatbilda Jūsu izvēlētās preces parametriem ir ļoti nepatīkama. Mēs katru dienu cītīgi strādājam pie tā, lai klienti būtu apmierināti un kvalitatīvi apkalpoti. Mēs parūpēsimies, lai mūsu kompānijā šādas situācijas vairs neatkārtotos.
Ļoti atvainojamies Jums par sagādatajām neērtībām un radušos starpgadījumu.
Lai mēs varētu risnāt esošo situāciju un precizētu informāciju par Jūsu pasūtījumu un veikt korektu šī pasūtījuma piegādi, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz tālruņa numuru: (+371) 66165555.
Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
tālr: 66165555
e-pasts: [email protected]