Rd Electronics - Piegāde
Gribēju pasūtīt monitoru. Izvēlos pats izņemt preci viņu veikalā. Skatos, ka Rd Electronics mājaslapā norādījis, ka mana prece būšot konkrētajā veikalā 27.01 datumā sākot no pulksten 13: 15.
Šķiet ok, ņemot vērā, ka prece rādījās pieejama/noliktavā un, respektīvi, piegāde pāris dienas uz priekšu. 27.01 nekādas ziņas no Rd Electronis. Tā nu izdomāju uzzvanīt 5 dienas pēc solītā piegādes termiņa un apjautāties. Darbiniece Saka, ka mājaslapā norādīti provizoriskie jeb aptuvenie piegādes datumi. Citēšu Rd Electronics mājaslapas informāciju "lai garantēti saņemtu preci izvēlētā veikalā, pabeidziet pasūtījuma noformēšanu līdz galam... ", nekādas informācijas, ka pasūtījums var kavēties.
Saprotu, ka piegāde var kavēties un visādi gadās. Taču 5dienas kavēties un pat zvanot neizrāda nekādu interesi, un Saka, ka neko nezin, gaida preci no piegādātāja.
Ņemot vērā, ka izvēlējos šo veikalu tikai un vienīgi norādītās piegādes ātruma dēļ, jūtos šokēts. Principa pēc vairs šeit neiepirkšos un neiesaku nevienam citam arī. Ja nu vienīgi gribas pagaidīt savu pasūtījumu pāris nedēļas. :)
Cienijamais klient!
Vai Jūs Lūdzu varētu mums sniegt mazliet detalizētāku informāciju par savu pasūtījumu, lai varam precizēt lietas apstākļus?Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
Paldies!
Komentāri (6)
Jus noteikumus protat lasit? Pirmais pirkums interneta?
ko tu bāz savus bezjēdzīgos 2 centus te? kaut ko no UX saproti? kādu labas prakses piemēru spēj nosaukt?
ja mājaslapā katrai precei ir savs piegādes datums, pie tam, precizēts līdz pat stundām/minūtēm. nekur nekas nav teikts par "provizorisku" piegādes laiku. vai man jābūt priecīgam, ka pasūtījums kavējas nedēļu?
Jusu noskanojumam nav nekadas nozimes, taas preces nav uz vietas un piegaade var kaveeties un tas jums ir japienjem un jasamierinas. Piegades laiki pamata ir veidoti salidzinashanai starp dazadiem veikaliem Latvijaa vai Riigaa. Precizu laiku nevar garanteet pat Rigas satiksme.
Ja jums tas nav skaidrs tad jums ir problema nevis veikalam.
RD ir milzīgas problēmas ar savu solījumu izpildi! Pasūtīju ledusskapi kurš bija "sañem pēc 15min, vai piegāde nākošā dienā" Nākošā dienā man atnāca sms ka piegāde būs pēc 3 dienām! Dienu vēlāk man pazvanīja un pateica ka viniem 2021.gadā eveikals nav sinhronizēts ar noliktavu un ka ledusskapis bús pēc 5 nedēłām 😁 Es vairs nezināju smieties vai raudāt! Teicu lai atrod man ledusskapi kuram varu aizbraukt pakał pats uzreiz. Vienojāmies par citu ledusskapi! Man teica ka veikals Maskavas ielā ir sazvanīts, visi informēti un lai dodos pakał! Panemu City Bee busu, aizbraucu uz veikalu un sākas interesantākais! Neviens neko nezin, saka lai zvanu uz eveikalu pats risinu visu! 😁 Par laimi 30-40 minūšu laikā pats visu atrisināju! Tagad tikai atliek sagaidīt atpakalj naudu par leduskapju cenas starpību. Bet citiem silti iesaku pameklēt kādu veikalu kur ir informācija par noliktavu atlikumiem, nevis visu nosaka kkādi mistiski menedžeri!
Man vairāk izskatās, ka problēma ir tev. Postā rakstīju, ka saprotu, ka prece var kavēties.
Kāda jēga norādīt piegādes laiku līdz stundām/minūtēm tādā gadījumā? Par to arī ir sūdzība, ka tā ir klaja cilvēku maldināšana.
ja nu kādam interesē- pēc nepilna mēneša gaidīšanas saņēmu zvanu no rd electronics, ka prece nav un nebūs pieejama. atsūtīja "alternatīvus" variantus precei. tiesa par kādiem 20-30% dārgākus. teicu, lai atgriež naudu.
pasūtīju šo pašu monitoru no aio.lv un dienas laikā prece jau ir viņu klientu apkalpošanas servisā. vienas dienas laikā progress lielāks nekā rd electronics gandrīz mēneša laikā.