Rd Electronics - Pārdod preci bojāta iepakojumā
Šodien saņēmu iepriekš pasūtīto planšetdatoru tc Origo Rd Elektroniks veikalā 2. Stāvā. Pārdēvējs meģināja uzspiest apdrošināšanu. Atnesu - iepakojums apskrapets, otrā puse netīrs, viena viretā izplest kartona virsslanis. Izskatas ka labākājā gadījuma noņemts no vitrīnas, sliktakājā - lietots! Vai par to nav jābrīdina klients? Ļoti slikts biznesa modelis. Vairs nekad nepikšu tājā bode un citiem neiesāku.
Cienijamais klient!
Vai Jūs Lūdzu varētu mums sniegt mazliet detalizētāku informāciju par savu pasūtījumu, lai varam precizēt lietas apstākļus?Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
Paldies!
Papildus vēlamies norādīt,ka
RD Electronics piedāvā īpašu apdrošināšanas veidu elektroprecēm, gadījumos, kad nedarbojas servisa garantija – prece ir bojāta ne ražotāja vainas dēļ, ja elektrotehnika tiek ārēji bojāta, pilnīgi iet bojā vai tiek nozagta.
Apdrošināšana darbojas visās pasaules valstīs.
Apdrošināšanas polises darbības termiņš ir 12 mēneši.
Apdrošināšanu nodrošina uzņēmums BALTA.
Komentāri (1)
Ar tām apdrošināšanām ir vienkārši vāks tajā RD.😃 Pirms 3 gadiem pirku tur ledusskapi, pārdevējs atspēries stāsta, ka mūsdienās jau vairs tik izturīgu tehniku neražo, 2 gadi paiet un mantai beigas, vajagot apdrošināt. Pats pārdevējs pedejo 5 gadu laikā jau esot 3 ledusskapi nopircis.
Tajā pašā gadā uz ziemassvētkiem pirku robotu putekļu sūcēju, stāsts tāds pats, tikai cits pārdevējs. Šim tieši tāds putekļu sūcēja modelis izbeidzies pēc 6 mēnešiem. Paldies Dievam, ka bija apdrošināts. Jo uzbūvēts tik sūdigi, ka salabot nevarēja.
Šogad pirku televizoru. Un Tavu nelaimi, pārdevējam pedejo 5 gadu laikā jau 2 TV āmen. Šos jaunos TV ražojot tā, ka salabot nevar, vot tāpēc vajag apdrošināt, lai ja nu gadījumā kas, varētu droši samainīt.
Kaut ka tiem pārdevējiem neiet ar to tehniku, ka viss šitā viņiem plīst. Labi, ka ir tāda apdrošināšana 😃😃😃