Rd Electronics - Papildus garantija
Man jautājums nevis sūdzība. Nesen iegādājoties elektorpreci šajā veikalā man ļoti neatlaidīgi piedāvāja iegādāties papildus garantiju (uz 5 gadi) . No sākuma nepiekritu, bet pēc tam pārdevējs piedāvāja, ka viņi paši pirmos 10 eiro iemaksās par mani. Un parējo summu 90 eiro es varu gada laikā iemaksāt, ja izdomāšu ka man vjg to papildus garantiju. Tāda opcija man patika pirmajā brīdi un es steidzos pietam, tpc kartigi nepadomājot piekritu. Bet vēlāk sāku domāt, ka viņi nesāk piespiest maksāt, jo tika parakstīts līgums (kurā precīzi nekas tāpat nav pateikts) . Vai kādam bija tāda situācija? Kā tur īsti ir?
Komentāri (9)
Kādam produktam tad ir nepieciešama papildus garantija pa 90 EUR? Tu garantijas līgumu izlasīji, ko tad tu saņem par to naudu, un kādas saistības Pārdevējs uzņemas? Kas ir tas, ko Tu nopērc, ja neskaita mistiskos "garantija" un "5 gadi".
Mana draudzene kādreiz strādāja RD veikalā un teica, ka ļoti labi prot pardot tās papildu garantijas. Jo veikala pārdevējiem par papildu garantiju pārdošanu iet bonusi - maksā par to. bet īsti tās garantijas nemaz nav vajadzīgas. tas ir vienkārši izdomats, lai no cilvekiem ņemt naudu.
Lieta tāda, ka uzreiz es neko nemaksāju. Man teica ka es varu gadu domāt un ja izdomāju ka man nevjg to garantiju tad es varu nemaksāt. Bet tgd skatos ka līgumā rakstīts ka "apņēmās samaksāt'. Tpc tagad domāju vai tā arī būs ka var nemaksāt kā pārdevējs apsolīja un viss vai viņi var sākt pieprasīt lai es samaksāju visu summu
droši vien maksāsiet. pardevēji var daudz ko teikt. līgums ir dokuments
Labdien!
Es iepērkos šajā uzņēmumā ar savu ģimeni jau vairākus gadus un esam te iegādājušies gan datorus, gan televizorus utt.. jo šeit cenas draudzīgākas. Pārdevēji ir piedāvājuši arī iegādāties tās 5 gadu garantijas un esmu arī maksājis uzreiz pilno cenu kas ir uz dažām precēm bijušas pat virs 100eur bet pēdējais pirkums bija televizors un tur gan mēs bijām arī paņēmuši to pa 10eur. Tur ir tāda lieta ka to atlikušo summu var atmaksāt ja ir vēlēšanās iegādāties to pagarināto garantiju, bet ja tomēr pēc kāda pus gada sapratīsiet ka tomēr nevajag tad var arī aizmirst jo tiek zaudēti tikai 10eur kas nav tik traģiski. Es pats esmu arī maksājis par to garantiju gan arī neesmu maksājis bet nekādos parādnieku sarakstos un nekas piespiedu kārtā nav man bijis jāmaksā. Kā pats pārdevējs tobrīd man teica: tas neesot līzings. Tāpēc varu teikt ka par to garantiju jūs varat domāt tālāk bet uztraukties tur nav par ko, ja tomēr negribēsiet, tad vienkārši aizmirstiet un dzīvojiet tālāk :)
Paldies par atbildi! Es zvanīju viņiem un man apstiprināja, ka tā arī ir - ka maksāt visu summu vai nē - tā ir mana izvēle
lise, ja Tevi šis jautājums satrauc, tad nepaļaujies uz to ko Tev veikals pasaka mutiski un kāds šeit anonīmi iekomentē. Tam visam nebūs nekādas vērtības, ja gadījumā šis jautājums izvērtīšies Tev par problēmu, ar pienākumu maksāt. Es Tev ieteiktu aizsūtīt pieprasījumu uz e-pastu veikalam, lai paskaidro kārtību un nosacījumus, kādā gadījumā Tev būs jāmaksā un kādā gadījumā ne.
Pie viena arī noskaidro, kas tad ietilpst tajā pakalpojumā, un kādas ir veikala saistības, kādi pienākumi pa summām un termiņiem, utt. Nu tā, lai vēsu prātu, mājās uz dīvāna sēžot, nevis veikalā pie kases stresaini domāt - vajag Tev vai nevajag to "ekstru"!
Tong Po, paldies par ieteikumiem! Sekoju Jūsu padomam!
Paldies par ieteikumu!