Rd Electronics - Paldies!
Šodien sanāca ļoti nepatīkama situācija. Pasūtīju preci, kuras saņemšanai atzīmēju adresi, kura it kā ir viņu noliktava, kurā prece atrodas uz vietas un ir pieejama 60 minūšu laikā (labi, saprotu, ka tik ātri nekas nenotiek, bet viņa ir noliktavā un viņu var dabūt it kā šodien) . Veicot pasūtījumu atnāk ziņa e-pastā un sms, ka prece ir pieejama no pl.14: 25, viss apstiprināts, brauciet pakaļ! Aizbraucot uz vietas viņiem jāzvana, saprotams ir covid laiks, ierobežojumi utt. Piezvanot Saka, ka ārā ir gara Rinda jāgaida būs apm stunda! Ok, sūdīgi, bet pieņemami, preci gribēju, tad varu arī 1h pagaidīt, viņi zvanīšot, kad varu nākt pakaļ! Pēc 2h saņemu zvanu no viņiem, ka preci tomēr dabūt nevarēšu, lai braucu prom un pirmdien pakaļ! Kas man nav galīgi pieņemami... Priekš kam, tad man ir e-pasts atnācis, ka es varu preci braukt saņemt, kur nav nekāds info par to, ka man var būt jāgaida Rindā 2h un viss šis info mājaslapā, kur itkā smuki parādīts, kur ir prece un kur nav, pēc kuras arī tika pieņemts lēmums pašam aizbraukt pakaļ, lai ātrāk dabūtu preci!? Un vēl tagad atbraucot mājās es varu viņu mājaslapā pieteikt to pašu preci uz rītdienas 11: 00, kur rodas jautājums, kāpēc es savu preci varēju paņemt tikai pirmdien!? Un kas notiks, ja pieteikšu pa jaunam uz rītdienu!? Droši vien atkal varēšu autostāvvietā pasēdēt un doties mājās tukšām rokām! Ļoti, ļoti nepatīkama situācija, kuras rezultātā zaudēts daudz brīvā laika. Neiesaku nevienam šobrīd sūtīt kaut ko ar saņemšanu noliktavā! Nožēlojams serviss!
Pievienot komentāru