www.sudzibas.lv RD Electronics Nelaipns pardevejs

Rd Electronics - Nelaipns pardevejs

Sodien izlēmu ienākt rd elektroniks veikala, apskatities ledusskapi, un uzzinat kadu labak nemt. Pie manis piegadaja pardevejs, cik atceros vinu sauc maris - no sākuma bija loti laipns pret mani, pastastija kurs ir labaks ledusskapis, kadas funkcijas ir un kadas labak izmantot, bet kad saprata, ka es tikai interesejos, attiksme uzreiz pamainijas! Pārdevejs sāka mazāk ar mani runāt, un uz daziem jautajumiem es nesanēmu vairs atbildes. Cik es sapratu pardevejam pazuda interese pret mani, ka es tikai interesejos, bet ne pērku. Gribeju noskaidrot par piegadi lidz majam, uz ko pārdevejs man rupji atbildēja, ka tādas nav! Ka jums vajag pasiem to organizet! Sarunas sākumā pardevējs ieminējās par kaut kadu garantiju, tacu es vinu līdz galam nesapratu, un pārjautāju vēlreiz, uz ko man atbildeja, jums nav vajadzīga sī garantija, tā kā nēsmu potenciālais pircējs. Pec siem vārdiem es sapratu ka nav jēgas talak runat. Devos prom, atvadijos ar pardevejo, bet pretim atbildi ar atsveicināsanos nesanēmu. Rodas jautājums - kur ir pieklājibas normas pēc klienta?Vai tiesām rd veikals nevar nodrosināt piegādi līdz majam? Manuprāt, mūsdienās tā nav nekāda ekstra lielam uznēmumam. Vai man pasam ir jāorganizē transports, lai nogādātu mājās sadzīves tehniku? Vai speciāli prieks tā jāiegādajas jauna automasīna busa formāta? Ceru, ka es tiku sadzirdēts un vēl piecreiz padomāsu par to - vai griezties sajā veikala!

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 21.08.2015

Labdien!
Gribam izteikt Jums atvainošanos par radušos situāciju RD Electronics veikalā – Jēkabpils, Vienības iela 7.
Gribam pateikties Jums par sniegtu informāciju. Mēs parūpēsimies, lai mūsu kompānijā šādas situacijas vairs neatkārtotos.
SIA „MK TRADE” vienmēr klientiem cenšas sniegt pilnvērtīgu informāciju par mūsu sniegtajiem pakalpojumiem un pieejamām precēm un, ja ir radusies kāda nestandarta situācija, problēma vai neskaidrības gadījums tad, tiek piedāvāti visi iespējamie veidi situācijas risināšanai, lai klienti vienmēr būtu apmierināti ar iegādātajām precēm un apkalpošanas servisu.
Situācija, kurā Jums nācās saskarties ar neprecīzu informāciju par garantiju izveidojās saistībā ar divu līdzvērtīgu garantijas variantu piedāvājumu (Garantija un Garantija PLUSS) un nepilnīgas informācijas sniegšanu, šī situācija ir ļoti nepatīkama un mēs katru dienu cītīgi strādājam pie tā, lai klienti būtu apmierināti un kvalitatīvi apkalpoti.
Mēs parūpēsimies, lai mūsu kompānijā šādas situācijas vairs neatkārtotos.

Ļoti atvainojamies Jums par sagādatajām neērtībām un radušos starpgadījumu. Priecāsimies Jūs redzēt mūsu veikalos.

Ar cieņu,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]
http://www.rdveikals.lv

E

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes