www.sudzibas.lv RD Electronics Nelaipna apkalposana

Rd Electronics - Nelaipna apkalposana

Atgriezu atpakaļ pirms 5 dienam pirkto televizoru veikala RD Electronic Valmiera t/c "Walleta", jo televizors neatrada nevienu kanālu (ne maksas, ne bezmaksas). Konsultējoties ar Lattelecom meistariem un klientu servisu konstatējām, ka problēma ir tieši "jaunajā" televizora.
Ienesot milzīgo kasti veikala telpas, visi veikala darbinieki izlikās mūs neredzot, jo esam taču ieradusies atgriezt, nevis iegadāties preci. Izstatīju savu problēmu, piebildusi, ka neēsmu nekāda dekoderu un TV speciāliste, bet ievēroju, ka veikala darbinieki ari īsti nesaprot, kas jādara, jo pat nezin kā pareizi jāievieto TV modulis ar karti. Ari veikala TV neatrada ne vienu kanālu, darbinieki aizbildinājās ar slikto TV signālu. Kas tad tas ir par veikalu, ja nevar pat pārbaudīt elementāras lietas.
Rezultāta man piedajāja nodot "jauno" TV remonta vai rakstīt pieteikumu, lai atgrieztu atpakaļ naudu. Izvēlējos 2.variantu, jo manuprāt jaunu TV nodot remonta ir pilnīgs absurds. Ja izvēlētos remontu man TV ar savu transport būtu pašai jaungada uz veikala servisa centru!!!!!!
Sarunas laika tā ari nesagaidīju kaut niecīgu , bet atvainošanos no veikala darbiniekiem. , bet gan nelaipnu vardu apmainu ar veikala vaditaja vietnieku, kurs pat nevarēja paskatīties man acīs. Esmu maigi izsakoties šokēta par veikala darbinieku nelaipno attieksmi pret mani.
Tagad man jāgaida 10 dienas, kamēr man sniegs atbildi uz pieprasījumu...
Vēlos pateikt RD Electronics veikala darbiniekiem ka ari vadībai, ka veikala klients ir ari klients, kurs atgriez preci, nevis tikai tas, kurs tikai pērk preci, jo neviens jau nevēlas iegadāties preci, kuru nevar lietot.
Mana gadījuma prece TV bija domāta, ka dāvana vecākiem, bet sanāca vairāk tikai galvassāpes nevis dāvana.
Ļoti ceru, ka vismaz saņemšu atpakaļ savu naudu un nebūs jāizmanto jurista pakalpojumi.

P.S Dzīvoju 60 km no Valmieras, transporta izdevumus jebkura gadījuma zaudēšu, jo neviens jau man neatmaksās, ka vadāju turpu šurpu TV !!!!!!

Ar cieņu, ļoti vīlusies Jūsu kliente.

S

Komentāri (5)

iDmore 15.07.2015

Pie kā īsti ir vainīgs darbinieks, ka televizors neiet..? Ja izvēlas transportu, tad TV nav jāved ne uz kādu servisa centru, bet gan pietiek, ka līdz veikalam.. Būtu bijusi papildus garantija, tad arī šos 60km visdrīzākais, ka nemaz nevajadzētu veikt..

S sudzibas5 18.09.2015

Vislabāk dārgās elektro preces pirkt no lielākiem internet veikaliem-pasūtot preces saņemšanu ofisā, kur arī novērtēsiet preci. Precei jābūt oriģināliepakojumā, tas nedrīkst būt bojāts vai atvērts, kā arī jābūt ražotāja "plombām"(piem. līmlente ar hologrammu).

S sudzibas5 18.09.2015

Cena RD veikalos ir lielāka neka pašu internetveikalā...

S sudzibas5 18.09.2015

Ieteikums RD elektronic tīklam:pēc iespējas -neatvērt un nebojāt preču oriģināliepakojumus, kur ražotājs garantē kvalitāti ar īpašu marķējumu/līmlentu ar hologrammu virs iepakojuma!

X XOXOTKPbICbI 09.03.2016

Ienākot RD Electornics mājaslapā, tiek dota izvēle-Rīgas veikalu cenas un reģionu veikalu cenas.
Kā tas sanāk, ka veikalu tīkls viens un tas pats, bet cenas dažādas????
Notiek mānīšanās ar cenām! Identiskām precēm dažādas cena.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes