www.sudzibas.lv RD Electronics Negodīgs veikals

Rd Electronics - Negodīgs veikals

Vecāmamma pasūtīja jaunu Samsung veļasmašīnu un tā tika atvesta neorģinālā iepakojumā un nestrādāja. RD veikals no sākuma teica ka būs jāgaida vairākas nedēļas lai saņemtu preci bet pēc piedāvājuma noraidīšanas viņi kaut kur atrada vienu tieši tāda paša modeļa veļasmašīnu. Mēs pieļaujam ka tā jau bija atgriezta no kāda cita. Es neieteiktu nevienam šeit iepirkties.

26.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 26.03.2021

Cienijamais klient!
Vai Jūs Lūdzu varētu mums sniegt detalizētāku informāciju par savu pasūtījumu, lai varam precizēt lietas apstākļus?Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Pa Talr.: (+371) 66165555 (darba dienās) vai e-pastā [email protected]

Paldies!

Papildināts Roberts Ozoliņš 27.03.2021

Jums sakarā ar šo lietu zvanīja divi atsevišķi cilvēki un abiem jūs teicāt ka mums būs jāved veļasmašīna atpakaļ uz veikalu ar saviem spēkiem lai jūs to varētu pārbaudīt gadījumā ja mēs to esam sabojājuši. Jūsu speciālists pielika šo veļasmašīnu un tā nedarbojās jau no paša sākuma. Tika vainots ūdens spiediens bet ar ūdens spiedienu nav problēmas. Mēs atsaucām Samsung speciālistu un mums teica ka esot jāmaina viss bloks. Kā jaunai veļasmašīnai var būt beigts bloks? Pirms pārdošanas Samsung ražotnēs visas preces pārbauda vairākas reizes pirms tās tiek nogādātas pārdošanā.

Jūs esiet meļi. Jūs mums atvedāt atpakotu un neejošu veļasmašīnu, un vēl mums prasiet lai mēs darītu jūsu darbu. Jums nav kauna.

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 29.03.2021

Cienijamais klient!
Ja ražotāja serviss vai tā speciālisti ir sniegusi atzinumu, ka prece nav darba kārtībā- lūdzu atsūtiet apstiprinošu dokumentāciju vai tehnisko slēdzienu uz e-pastu klientuserviss@ rdveikals.lv
Tad piedāvāsim Jums risinājumu atbilstoši likuma 28.panta nosacījumiem.
bet Ja klients sarunas gaitā ir sniedz informāciju, ka vēlas atteikties no preces , tad noetikti ir saņēmis atbildi, ka atbilstoši atteikuma noteikumiem
Preci ir nepieciešams nosūtīt atpakaļ vai arī nodot mums jebkurā RD Electronics veikalā - bez neattaisnotiem kavējumiem un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienas pēc dienas, kad Jūs paziņojāt mums par savu lēmumu atteikties no šī līguma. Termiņš būs ievērots, ja Jūs izsūtīsiet preces atpakaļ līdz 14 dienu termiņa beigām no preces iegādes (saņemšanas) dienas.
Ja Jums rodas jautājumi vai neskaidrības, lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555.

Paldies!

Papildināts Roberts Ozoliņš 29.03.2021

Ar jums nav vērts ielaisties sarunās. Jūs šīs atbildes izmantojiet kā sienu nevis kā veidu kā palīdzēt saviem klientiem. Es darīšu visu lai mani apkārtējie cilvēki zinātu par jūsu tirgus metodēm un pats pie jums nekad neiepirkšos. Lasot citu cilvēku sūdzības, ir skaidrs ka jūs pārdodiet to saucam “B Stock” vai “QC Failed” produktus kuri vai nu nestrādā vai ir kādā veidā bojāti. Es domāju ka vienu dienu kāds uzsāks pret jums petīciju un iesūdzēs jūs tiesā par visu ko esiet nodarījuši saviem klientiem. Tas ir tikai laika jautājums.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes