Rd Electronics - Maldināšana par piegādes termiņu / komunikācijas problēmas
05.01. Veicu pasūtījumu Rdveikals.lv un izvēlētās preces lapā jau tika teikts, ka tā saņemama filiālēs 09.01. Pēc pasūtīšanas saņēmu e-pastu ar informāciju par pasūtījumu un sms, kurā tika norādīts, ka varēšu saņemt pasūtījumu izvēlētajā filiālē 09.01. Pēc plkst 13: 00. Es arī saņemšot sms, kad prece būs filiālē. Nekādu ziņu nesaņēmu un sagaidīju 13.01. Izdomāju piezvanīt un noskaidrot, kas par lietu, ~30 min gaidīju savienojumu ar operatoru! Beigās uzzinu, ka jāgaida vismaz līdz 20.01. Jo sūtījums "kavējas"! Tas viņiem tiek uzskatīts par normu, laikam. Nekāda veida pretimnākšanas no rd puses. Mēģinot izvērst diskusiju par to kādēļ šāda situācija un ko varētu darīt, operatore tikai palika pie sava sakāmā "gaidīsiet pasūtījumu vai atceļam? "
Komentāri (5)
Ko tad var darīt? Jums taču jautāja "Gaidīsiet pasūtījumu vai atceļam?" Nav citu variantu, kāpēc mūždien jāielaižas diskusijās un jājautā pēc neiespējamā. Ja kavējas, tad kavējas, neko citu tur nevar izdarīt.
Varētu, vienkārši, nemaldināt, nodrošinot klientam gandarījumu šinī kantorī iepirkties! Ja arī kavējas, tad lai neklusē šīs 4 dienas, bet ziņo par kavēšanos uzreiz un arī pasaka reālo pieejamības datumu.
Arī man šis gads sākās ar paziņojumu, ka preci saņemšu nevis 18.01., bet gan februāra sākumā. Pagaidām datumu vēl nav paziņojuši.
Ok, kavējas -nu gadās, protams, bet vai tad arī pasūtītājs nav tikai cilvēks, kas gaida un cer uz solījumiem? Grūti piezvanīt un painformēt? Es reiz pasūtīju ledusskapi, kad vecais nošķīda, saņēmu telefonisku info un vēlāk sms, ka pēc 2 dienām tājā un tajā datumā tikos un tikos prece būs veikalā. Sarunāju autiņu un šoferi, kas palīdzēs ar piegādi, aizbraucu, bet pasaka, ka nav un nebūs šodien, gaidiet sms. Nu kāpēc tad to uzreiz telefoniski nevarēja pateikt, ka jāgaida sms?! Pēc 3 dienām rakstu čatā, prasu kas ar pasūtījumu īsti, atzvana konsultants, saka, ka prece būs pēc 2 dienām. Nē nu ok, visādi gadās. Noskaņojos uz gaidīšanu; pēc pāris stundām atnāk sms, ka prece piegādātā. Ziniet, ejat tak jūs dēt ar savu servisu, pirmā un pēdējā reize, kad kko pasūtīju rd electronicaa. Principa pēc aizbraucu un nopirku citur, lai bāž kur grib paši to ledusskapi. Paši nejēdz ko dara.
Pilnīgi piekrītu,nekādas komunikācijas.