www.sudzibas.lv RD Electronics Krāpšanās ar piegādes laikiem

Rd Electronics - Krāpšanās ar piegādes laikiem

Pasūtīju internetā 30. Oktobrī preci uz veikalu jēkabpilī. Preces piegādes termiņš bija minēts 1 nedēļa. Meli, meli, meli. Pēc 5 dienām atsūtīja īsziņu, ka prece būs pēc 16. Novembrī, pēc nedēļas preces piegādes termiņš pagarināts uz 27. Novembri, t. I. Nedēļas vietā - jāgaida 1 mēnesis.
Atruna - piegādātāja vaina un piebilde, ka mājas lapā ir norāde: piegādes termiņš var tikt koriģēts. Saprotu, bet ne jau 1 mēnesi.

21.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 21.11.2024

Labdien!

Cienījama Melita! Paldies, ka pievēršat uzmanību šai situācijai un sniedzat mums iespēju to izskatīt.

Mājaslapā www.rdveikals.lv tiek tirgotas preces, kas ir pieejamas - mūsu noliktavā, veikalos vai uz pasūtījumu no piegādātājiem. Ne visi piegādātāji ir no Latvijas, tāpēc dažu preču piegādes laiki var aizkavēties. Ja prece tiek pasūtīta no piegādātāja, bet piegādātājs informē mūs par termiņu izmaiņām, mēs attiecīgi informējām mūsu klientu. Klientam ir iespējas - gaidīt preci, izvēlēties alternatīvo preci ( kura ir pieejama mūsu noliktavā vai veikalā uz vietas) vai atteikties no pasūtījuma.

Saņemot Jūsu pasūtījumu, informējām Jūs par pasūtījuma izpildes piegādes termiņu - 15.11.2024.

14.11.2024. saņēmām atkārtotu informāciju no preces piegādātāja par termiņu izmaiņām, par ko arī, tajā pašā dienā, Jums paziņojām.

Preci esam saņēmuši noliktavā ātrāk par plānoto piegādes datumu, prece uz veikalu tiks piegādāta jau 25.11.2024. - saņemot preci, veikals nosūtīs Jums aicinājuma sms.

Saprotam Jūsu neapmierinātību, atvainojamies par neērtībām.

Gadījumā, ja Jums rodas papildus jautājumi vai nepieciešama palīdzība, aicinām sazināties ar mūsu konsultantiem. Mēs labprāt sniegsim visu nepieciešamo atbalstu un palīdzēsim atrisināt jebkuru neskaidrību.

Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !

Ja jautājums ir atrisināts, lūdzam atzīmēt sūdzību ka atrisinātu! Paldies!

ar cieņu,
RD Electronics

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 05.12.2024

Labdien!
Cienījamais klient!

Pēc lūguma sniegt informāciju situācijas risināšanai, diemžēl neesam saņēmuši no Jums atbildi.
Lūdzam atzīmēt sūdzību ka atrisinātu vai sniegt nepieciešamo informāciju situācijas risināšanai. Paldies!
Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam uzrakstīt mums privāti vai uz e-pastu [email protected] ar norādi sudzibas.lv - mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību!
Gaidīsim Jūsu atbildi. Paldies!

Ar cieņu, RD Electronics

M

Komentāri (2)

Good Intentions 21.11.2024

Ne vienu mēnesi, bet pat divus. Es reiz gaidīju 3 mēnešus.

L LabiDzīvojam 22.11.2024

Tik maz? Tādiem kā jums vispār jāgaida gads.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes