Rd Electronics - Krāpšana serviss
Pasūtīju ātro dāvaniņu kafijas automatu - pat divus. Pat kartes datus ievadīju, pēc nedēļas nekas nav saņemts, liku vedeklai zvanīt un interesēties, bet šie saka, jocīgs nr nevarējām sazvanīt, emailu aizsūtījām. Piebildīšu - Anglijas nr un pat mana gados māte mierīgi uzzvana. Emaila neviena ar nav mana pastkastīte.
Prasām bija iedots otrs nr - vedeklas, tam zvanījusi bet neviens nav cēlis, izrādās atkal neviens uz numuru nekad nav zvanījis.
Esiet uzmanīgi. Variet vilties iepērkoties šajā kompānija un pārsteigumu varat sagādāt sev ne jubilāram
Komentāri (3)
Ja man kāds pasūtījumu veiktu ar Anglijas numur es arī nezvanītu. Jo tādi pasūtījumi ir reti un nav ne jausmas vai kāds jokojas.
Jums jāraud, bet citiem lieki patērēts laiks.
Ja ievadījāt kredītkartes datus, tad arī bija jābūt apmaksai. Ja apmaksa nav veikta, tad vēl jo vairāk neviens negribēs zvanīt un vieglāk nosūtīt e-pastu. Jums pieklājīgi pateica "nav sazvanīts". Ja paredzēta kā dāvana un vēlējaties veikt apmaksu pati (nevis vedekla) tad attiecīgi pati varējāt zvanīt uz RDveikals un skaidrot.
Un šito beidzat! Neviens nav zvanījis uz vedeklas numuru. Jebkurš uzvanīs uz numuru, ja tiks norādīts +371... Ja necēļ, tad iedodiet pa ausīm vedeklai. Jūs ārdaties, ka nav neatbildēts zvans, bet cik tādu gadījumu, ka parāda ka tiešām ir zvanīts.. un tici vai nē.. klients atrod citu iemeslu kāpēc lai bļautu.
Tā kā beidziet šos pekstiņus, ka nav saņemts zvans uz LV numuru.
Atradusi par ko bļaustīties. Uz Angliju viņai nezvana veikals... pff..
Tieši tā - nevienam LV veikalam nav pienākums Jums zvanīt uz kaut kādu telefna nr. Lasot Jūsu "sūdzību", paredzu, ka nekorekti uzrādījāt numuru - bez valts koda, bez starpt.koda. uz tādu neviens arī nepiezanīs un pareizi darīs. Visi sūta preces no UK uz ējieni vispār,tur ir lētāk.
Labdien!
Paldies par Jūsu sniegto informāciju.
Pamatojoties uz Jūsu sniegto informāciju, Jūsu pasūtījums iespējams nav ticis apstrādāts, jo nav saņemts apmaksas apstiprinājums pasūtījuma veikšanas brīdī.
Tiklīdz tiek saņemta informācija, ka apmaksa veikta sekmīgi, interneta veikala operātori sazinās ar klientiem un tiek nosūtīts pasūtījuma apstiprinājums uz klientu noradīto e-pasta adresi ar preces pasūtījuma numuru. Ja pasūtījuma apmaksa nav tikusi veikta, šo informāciju var precizēt Jūsu maksājuma karti apkalpojošajā bankā.
Lūdzam Jūs vērsties bankā, kas apkalpo Jūsu maksājuma karti, lai pārliecinātos vai šis maksājums ir ticis sekmīgi izpildīts.
Lai mēs varētu risināt esošo situāciju un precizēt informāciju par Jūsu pasūtījumu, un veikt korektu šī pasūtījuma izpildi, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz tālruņa numuru (+371) 66165555, vai arī sniegt detalizētāku situācijas aprakstu uz e-pastu: [email protected].
Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
tālr: 66165555
e-pasts: [email protected]