Rd Electronics - Krāpšana, nekvalitatīva prece
Vēlos pabrīdināt visus iedzīvotājus, kuri iepērkas vai plāno iepirkties RD Elektronics veikalos. Lūdzu, pirms iegādājaties kādu no telefoniem - pārbaudiet un pārliecinaties vai tiešām tas ir nepieciešams. Šis tīkls ļoti nekvalitatīvus telefona aparātus piedāvā.. Iegādājāmies IPhone 5S.Jau pirmajā mēnesī konstatējām tel. defektus. Kad nesām atpakaļ uz veikalu neviens mums neuzklausīja. Paņēma uz garantiju, mēnesi noturēja un atpakaļ atdeva. Nedēļu palietojām un tas pats. Gan iesniedzu prasību, lai samainīti man noraidīja. Attieksme briesmīga, it sevišķi - Maskavas ielā. Nekad, nekad pie šīs kompāmijas neiegriezīšos.
Komentāri (2)
Labvakar!
Gribam informēt, ka savu produkciju pārdošanai SIA “MK TRADE” uztic lielākie zīmoli pasaulē, tādi kā Samsung, Apple, Sony, LG, Philips, Braun, Canon, Electrolux, AEG, Indesit, Asus, Dell, Nikon un daudzi citi. Tāču arī pašam labākajam un uzticamākajam ražotājam var gadīties nekvalitatīva prece- brāķis.
Bez preces apskates autorizētajā servisa centrā, SIA „MK TRADE” “RD Electronics” veikalos nav iespējas izvērtēt preces atbilstību līguma noteikumiem un piekrist patērētāja prasības izpildei.
“RD Electronics” veikalos prece tiek pieņemta uz preces autorizēto servisa centru uz diagnostiku.
SIA „MK TRADE” pamatojas uz preces autorizētā servisa centra sniegto informāciju. Diemžēl, ja preces autorizētais servisa centrs diagnostikas rezultātā nekonstatē precē ražošanas defektu, SIA „MK TRADE” nav pamata veikt patērētājam preces maiņu.
Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]
Labdien. Neticami, bet vismaz patīkami, ka atbildi sniedzāt. 29. maijā es vērsos veikalā pēc palīdzības, izsklāstot, savu problēmu, par iegādāto preci. Darbinieks pieņēma un nodeva it kā tālāk SIA "MK Trade" servisam. Pēc laika man pienāca īsziņa, ka telefonu var saņemt tanī pašā veikalā, kur nodevām, proti, Maskavas ielā RD. Kad saņēmu preci- biju nepatīkami pārsteigta, jo neviens darbinieks, pat veikala vadītāja, nespēja man uzrādīt Jūsu servisa slēdzienu. Jo vienkārši tā nebija. Un Jūs man vēl tagad kaut ko sakat, ka Jums uzticas vislielākie zīmoli...Paskaidrojiet, tad tas tā normāli!!??. Ziniet, tas viss ir līdz laikam. Gan jau Jums tas viss atpakaļ nāks. Es nepalikšu nabadzīgāka par 389 eiro, bet priekštats, cieņa pret Jums, pret RD man ir zudusi.