Rd Electronics - Krāpšana
Es domāju kad pildot šo anketu un nenorādot pilsētu, tam nav nekādas nozīmes, jo visi RD veikali sadarbojas ar tādiem pašiem mahinatoriem kā TSC serviss.
Es savu datoru atdevu 17.06.24
Tas tika aizvests 19.06.24. Finišam bija jābūt jau šodien 05.06.24. Bet diemžēl pēc viņu izsekošanas saita redzu, kad mans dators vāļājas kaut kādā partnerservisā. Pat nav ielikts rindā vai uzsākts remonts.
Tas ir drausmīgi palasot komentus par jūsu firmām. Vai tik tiešām jūs tiecaties uz antireitiga gadabalvu?
Tautiešiem silti iesaku nekad neņemiet papildus garantiju ko jums mēģinās silti ieteikt. Par to naudu ko jūs samaksāsiet par papildu garantiju, jūs varēsiet to saremontēt maksas servisā un noteikti adekvātā laikā.
Es domāju kad turpinājums sekos…
Labdien, Cienījamais sūdzības autor!
Saprotam Jūsu neapmierinātību ar situāciju!
Vēršam uzmanību, ka RD electronics nav sava autorizētā servisa! Attiecīgā produkta remontu veic oficiālais autorizētais serviss! Garantijas apkalpošana var ilgt 30 kalendārās dienas. Gadījumā, ja remontam nepieciešamās detaļas jānosūta iekārtas ražotājam, remonts var tikt pagarināts par šo detaļu piegādei nepieciešamo laiku.
Papildus garantijai ir vairums priekšrocību. Ir iespēja pēc galvenā garantijas termiņa beigām - salabot preces ar izdevīgiem nosacījumiem, bezmaksas diagnostiku un preces garantijas remontu. Ja serviss slēdzienā norāda, ka preci nav iespējams labot, garantijas ietvaros, tā tiek aizstāta ar jaunu vai līdzvērtīgu, ja ražotājam nebūs pieejams modelis.
Ja nepieciešama palīdzība vai ir radušies jautājumi, lūdzu, rakstiet mums uz [email protected], sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību individuāli.
Lai identificētu savu situāciju, lūdzu, norādiet preču pieņemšanas akta numuru, lai varam noskaidrot lietas apstākļus un sniegt komentārus.
Gaidīsim Jūsu atbildi. Paldies!
Ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Pievienot komentāru