www.sudzibas.lv RD Electronics Krāpšana, bojājumi un slikts serviss

Rd Electronics - Krāpšana, bojājumi un slikts serviss

RD Electronics veikalā pērkot preci var nopirkt tikai problēmas un ne par mazo naudu. Papildus garantija ir veids kā piespiest maksāt dubulti. Precei, kura tiek aiznesta uz diagnostiku tiek konstatētas mistiskas problēmas. Par šo problēmu novēršanu (remontu) pieprasa vēl papildus naudu neskatoties uz to ka garantījā ir iekļautas remonta izmaksas.Turklāt preces bojājums ir ražotāja brāķis un atgriezt naudu vai salabot datoru pēc garantijā iekļautā bezmaksas remonta netaisās.

Komentāri (4)

T Tong Po 26.08.2016

Sūdzība pati par sevi mistiska. Par ko Tu sūdzies? Serviss atteica garantiju? Tak to atteica serviss nevis veikals.
Remonta izmaksas, tajos gadījumos, kad lietotājs ir pārkāpis garantijas noteikumus, nekad nav iekļautas garantijā. Varbūt vienīgi sedz apdrošināšana, ja esi pirkusi apdrošināšanu savai precei.
Papildus garantija patiešām ir pārmaksa, ko līdzī nedomājoši cilvēki veic iegādājoties preci, bet to gan neviens Tev neuzspieda - piedāvāja, un Tu piekriti. Grūti iedomāties, kāpēc gan nepietiktu ar 2-3 garantiju, kas jau tāpat nāk no ražotāja. Apdrošināšana - cita lieta, it sevišķi ja tā ir kāda pārvietojama datortehnika vai mobilais telefons.

N Nika-Valērija Vēvere 07.09.2016

Iemācieties lasīt

T Tong Po 07.09.2016

Nika-Valērija Vēvere , iemācies rakstīt!

klientuservissRD Pārstāvja atbilde 30.08.2016

Labdien!

Diemžēl SIA “MK TRADE” veikala „RD ELECTRONICS” pārdevējiem nav attiecīgo iemaņu preces defekta rašanās noskaidrošanai/identificēšanai. Lai noskaidrotu iespējamā defekta cēloņus, SIA „MK TRADE” piesaista preces ražotāja autorizētos servisa centrus.
Preces diagnostiku un slēdzienu izsniedz preces ražotāja autorizētais servisa centrs un, pamatojoties uz sertificēta meistara izsniegto slēdzienu par preces tehnisko stāvokli, SIA “MK TRADE” piekrīt vai nepiekrīt klienta prasībai.
Papildus garantija sertifikāts nodrošina garantijas servisa apkalpošanu gadījumos, kad Jūsu precei tiek konstatēti ražošanas defekti un beidzies ražotāja noteiktais garantijas laiks, ja bojājums ir radies kā mehānisks bojājums, kas radies neievērojot preces lietošanas instrukciju, tad turpmākā garantijas apkalpošana var tikt atteikta. Kā arī garantijas servisa apkalpošana neattiecas uz preces operētājsistēmas vai programmatūras izraisītajiem bojājumiem un šī defekta novēršana var tikt piedāvāta kā maksas pakalpojums.
Lai mēs varētu precizēt informāciju par Jūsu preces garantijas servisu, un varētu sniegt Jums korektu atbildi, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz tālruņa numuru: (+371) 66165555, vai arī sniegt detalizētāku situācijas aprakstu uz e-pastu: [email protected].

Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Tālr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes