AtrisinātaRd Electronics - Kavēta piegāde
Esmu no Daugavpils. Šogad Rdveikala veicu ap 19 pasūtījumiem. Nelētas preces pārsvarā. Un no tām 7 precēm tika kavēta piegāde. Divām precēm 3 reizes mainījās piegādes datums, vienai – 5. Vai tās ir normāli? Ja, protams var teikt kā tas gadījās mazāk kā pusei no pasūtījumiem. Bet ziniet viena kavēšana, labi gadās. Divas nu ok. Bet 7… man pat interesanti kur rd glabā savas preces? Vai vispār ir viņiem savas noliktavas? Vai pēc klientu pasūtījumiem viņi paši pasuta no ķīnas, asv? Vai no mēness?
Veicu daudzus pasūtījumus no citām valstīm. Piem. Somijā un Igaunijā 3 dienas. Vācija un Dānijā 4-5 dienas. Spānija 5 dienas. Bet šeit it kā veikals Latvijā bet pasūtījumi iet nedēļām ilgi. Vienu bija jāgaida mēnesis. Ja jums nav preces uz vietas tas jānorāda mājaslapā. Ja mājaslapā norādīts piegādes datums tad precei jābūt pēc tā. 1-2 dienas kavēšana iespējama, bet ne nedēļas. Rīga arī pasūtīju no dažiem veikaliem, piegāde nakamdien vai 2-3 dienu laikā. Bet šeit firma ar 20 vai cik veikaliem Latvijā, kura arī strādā jau diezgan ilgi un tāds bardaks.
Un šoreiz atkal - pasūtījuma nr.2423204 no sākuma piegādes datums bija 21.11.23, tad pārnesa uz 28.11.23. Un šodien 28. Novembrī nav izziņu ne par piegādi, ne par iespējami kārtējo kavējumu.
Labdien, Cienījamais klient!
Paldies, ka pievērsāt uzmanību situācijai!
Mājas lapā tiek atspoguļoti termiņi, kuros tiek plānots piegādāt preci, ka arī tiek norādīta sekojoša informācija - "Norādītais piegādes termiņš ir aptuvens un tas var mainīties atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika. Informāciju par precīzu piegādes laiku klients saņemt pēc pasūtījuma apstiprināšanas ".Ja prece ir pasūtīta no piegādātāja, bet piegādātājs informē mūs par termiņu izmaiņām, mēs attiecīgi informējām arī klientus. Klientam ir iespēja gaidīt preci, vai atteikties no pasūtījuma. Diemžēl paātrināt piegādes procesu nav iespējams.
Mēs pārdodam preces no noliktavas, veikaliem un piegādātājiem. Ne visi piegādātāji ir no Latvijas, tāpēc piegādes termiņi ir ilgāki. Preču pieejamība un termiņi ir norādīti mājaslapā, katram klientam ir iespēja izvēlēties, kur pasūtīt preces un katrs klients izlemj, vai ir gatavs gaidīt.
Saprotam Jūsu neapmierinātību ar situāciju.Tiek darīts maksimāli iespējamais, lai klienti saņemtu savus pasūtījumus pēc iespējas ātrāk. Ir ļoti daudz gadījumu, kad preces piegādājam pat ātrāk, par mājas lapā norādītājiem termiņiem.
Mūsu interesēs ir apmierināti klienti un mēs darām visu iespējamo, lai katrs mūsu klients būtu apmierināts ar saņemto pakalpojumu!
Vēlreiz atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Par iepriekšējiem kavējumiem es agrāk nesūdzējos. Vienkārši tagad izteicos jo pamanīju ka tādu kavējumu skaitu, vismaz man iepriekšejos gados nebija. Un līdz šim pārsvara ap 80% tehnikas pirku RD.
Bet pamāta pretenzija ir par konkrēto sūtījumu. Par kuru nav ne jausmās vai tās kavējas vai ir atnācis. Nav nekādu ziņojumu.
Sazinājos ar internet veikalu pa telefonu - pateica ka it jābūt veikalā. Viņu sazināsies un tad atnāks izziņa.Pagāja četras stundas un joprojām nav nekādu izziņu.
Pievienot komentāru