www.sudzibas.lv RD Electronics Ilgs garantijas serviss, ignorēšana, ņirgāšanās par klientu

AtrisinātaRd Electronics - Ilgs garantijas serviss, ignorēšana, ņirgāšanās par klientu

2021. gada 18. jūlijā iegādātos 50" TV RD Electronics veikalā. Pēc apmēram pusotra gada TV parādījās defekts - horizontāla mirgojoša līnija visā LCD paneļa garumā. TV nav sists. 2022. gada 3. decembrī nodevu TV garantijas remontā. Nodošanas brīdī TV apskatīja kādi 5 darbinieki, no kuriem kādi 3 visu sabildēja un visās bildēs bija redzamas acīmredzamais defekts. Teica, ka ātri serviss nenotiks, bet termiņus solīja saprātīgus. PTAC izpratnē saprātīgais termiņš ir ap 30 dienām. Pēc 30 dienām mēģināju sazināties - nekā. Beigās man tomēr atzvanīja un pateica, ka pēc mēneša laika mans TV ir stāvējis pat neapskatīts. Mēnesi tas ir stāvējis kaut kādā mistiski garā rindā un tad kad meistars šo TV paņemšot, tad vēl nav zināms vai atzīs, ka defekts ir, neskatoties uz to, ka iesniedzot rādīju bildes, uz vietas defekts bija redzams un paši to sabildēja. Šī atbilde vienkārši nokaitināja. Nu jau pagājušas vēl 20 dienas, kuru laikā esmu sūtījis e-pastu, kuru man vienkārši noignorēja.

23.01.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts zinātājs 23.01.2023

Ja uzņēmumam šis gadījums vispār interesē, tad servisa akta numurs ir RIKX0013569

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 24.01.2023

Cienījamais klient!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību! Esam sarūgtināti, ka radusies šāda situācija!
Garantijas remonts – bezmaksas remonts, ko saskaņā ar iekārtas iegādes nosacījumiem un saistošajiem normatīvajiem aktiem nodrošina ražotājs, ja tiek ievēroti ražotāja noteiktie iekārtu lietošanas un ekspluatācijas noteikumi.
RD electronics nav sava servisa, preces remontu un diagnostiku attiecīgai precei nodrošina oficiālais autorizētais serviss!

Garantijas apkalpošana var ilgt 30 kalendārās dienas. Ja remontam nepieciešamās detaļas ir jāpasūta pie tehnikas ražotāja, tad remonts var tikt pagarināts par laiku, kuru pieprasa šo detaļu piegāde.

Ir saņemts Jūsu iesniegums.
Iesnieguma izskatīšanas termiņš ir 15 darba dienas no iesnieguma uzrakstīšanas brīža. Tiklīdz būs pieņemts galējais lēmums, ar Jums sazināsies mūsu uzņēmuma pārstāvis.

Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]

ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa.

Papildināts zinātājs 24.01.2023

Tad man rodās jautājums, kāpēc pēc 51 dienas man netiek piedāvāta naudas atgriešana? Es pats, kā servisā strādājošs cilvēks ļoti labi saprotu, ka LCD paneli šim TV diez vai kāds vispār mainīs...

Papildināts zinātājs 24.01.2023

Un kādēļ līdz brīdim, kad TV sāk vispār apkalpots, ir jāapiet mēnesim? Tā Jūsu pašu konsultants teica. Šobrīd runa ir nevis par detaļas pasūtīšanu, bet par to, ka TV vēl rindā gaida. Jūs te man kaut ko vispārīgi klārējat par to kas ko cik ilgi iespējams vai toerētiski var aizņemt. Mani intersē Kur ir mans TV? Kas ar to tiek darīts? Vai diagnostika ir veikta? Vai tiks labots vai mainīts? Ja detaļas ir pasūtīta,s tad kas ir pasūtīts? Mani pilnībā neinteresē Jūsu vispārinātās atbildes.

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 24.01.2023

Kompānijas vārdā gribam atvainoties Jums par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām!
Jūsu situācija tiek risināta!
SIA “MK TRADE” Jums kā klientam sniegs oficiālu gala atbildi uz prasījumu , pēc tam , kad tiks veikta pilna situācijas analīze saņemot autorizētā servisa slēdzienu, kurš veic Preces remontu un diagnostiku

Papildināts zinātājs 25.01.2023

Labi, gaidu risinājumu. Sūdziba būs atrisināta tad, kad man būs nauda vai prece.

Papildināts zinātājs 25.01.2023

Situācija ir atrisināta, atgrieza naudu kā rezultātā pirkšu citu TV ar piemaksu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta zinātājs 25.01.2023

Atrisināts

Z

Komentāri (7)

Chikibriki 23.01.2023

Ja RD nepērc papildus garantiju, jūsu tv mētāsies viņu noliktavā, kāmēr kādam kurjeram būs pa ceļam viņu nogādāt pie autorizētā.

Z zinātājs 24.01.2023

Tas jau mani izkaitināja visvairāk, ka pēc mēneša nevis gaida detaļu, nevis TV ir pie autorizētā servisa dīlera, bet vēl rindā gaida!

klientuservissRD Pārstāvja atbilde 24.01.2023

Cienījamais @Chikibriki !
Kas Jums sniedza informāciju, ka preces stāv mums noliktavā un gaida, kamēr būs pa ceļam nogādāt servisā?
Pašlaik Jūs norādāt apmelojošu, nepamatotu informāciju!

G Gulbenietis 24.01.2023

Rd jau sen, pēc kļūdām spriežot, operētājsistēmas laptopiem ielādē no torentiem.

klientuservissRD Pārstāvja atbilde 24.01.2023

Cienījamais @Gulbenietis!
Vai Jūsu rakstītajam ir kāds apstiprināms pamatojums ?
Lūdzam sniegt informāciju sazinoties ar SIA “MK TRADE”
Paldies!

G Gulbenietis 24.01.2023

Hp portatīvais ap 650 eur. Windows 10 home. Atdevu radiniekam, tāpēc precīzi neatceros specifikāciju. 3.1 ghz laikam. Par torentiem bija joks, bet divas reizes esmu iekritis un dabūjis pārinstelēt, daudzo kļūdu dēļ! Otrs bija toshiba.

R Remens 23.03.2023

Man garantijas remonts ilgst jau trešo mēnesi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes