Rd Electronics - Ieildzis garantijas remonts
Ar apkalpošanu šajā veikalā viss ir kārtībā, bet ļoti bēdīgi ir ar garantijas remontu. Sajūtas preci pārdevu, tālāk, lai pircējs risina problēmas. Salūztot vecajam palīgam, 15.04.2016.pēc konsultanta ieteikuma iegādājāmies Zelmer putekļu sūcēju, kas atbilda mūsu prasībām. Cena gandrīz EUR 160 (apmaksājot uzreiz). Prieks nebija ilgs, jo 05.10.2016., tas sāka dūmot un skaļi gaudot, tajā pat dienā tas tika nogādāts veikalā uz remontu. Šodien 10.11.2016. ne no veikala, ne servisa,ne no putekļu sūcēja ne ziņas. Kad jautāju, vai par to laiku kamēr putekļu sūcējs atrodas remontā tiks pagarināta garantija, atbilde - NĒ. Viņiem tas ir izdevīgi. Ja, es pērku preci ar garantiju 24mēn., tad to arī gribu saņemt, visus mēnešus.
Kāpēc ir tik negodprātīga attieksme pret tiem klientiem, kuri neraksta sūdzības PTAC, jo tajā gadījumā atbildi/preci saņem 14dienās.
Līdz šim bijām uzticami/regulāri klienti, turpmāk iegādājoties preces, izvērtēšu vai tas būs RD.
Ceru uz drīzu tikšanos ar savu palīgu, jo tā mūsmājās ir pirmās nepieciešamības prece.
Vēlu godprātīgāku attieksmi pret klientiem un pircējiem piedāvāt kvalitatīvākas preces.
Ieteikums klientiem, piesakot garantijas remontu rakstiet sūdzību PTAC, jo tad procss ilgs ilgākais 14 dienas.
Labvakar!
Pamatojoties uz SIA “MK TRADE” pieejamo informāciju, Jūsu garantijas servisā nodotā prece ir izsniegta Jums.
Papildus jautājumu gadījumā lūdzam Jūs sazināties ar SIA “MK TRADE” klientu servisu, zvanot uz tālr.: (+371)66165555 vai rakstot uz e-pastu: [email protected].
Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Tālr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]
Komentāri (3)
PTAC atbildēs, pamatojoties uz likumu gaidiet 30 dienas! Nejauciet divus dažādu likumus
Savu telefonu no garantijas remonta gaidu nu jau otro mēnesi
Tipiska situācija. Nekad neko nepērciet šajā veikalā. Garantija ir tikai formāli, kamēr iegādātā iekārta strādā, granatija ir, tiklīdz tā pārstāj strādāt, tā garantija zūd, tai skaitā pats to esat sabojājis.