Rd Electronics garantijas serviss - Ilgs servisa process
Augusta beigās nodevu RD electronics rokas putekļu sūcēju garantijas remontā. Teica, ka 30 dienu laikā dos ziņu. Protams, ka nekāda ziņa netika dota. Vairāk kā mēnesi vēlāk rakstīju e-pastu par to, kur ir mans putekļu sūcējs, uz ko man atbildēja, ka visi servisa darbi ir aizkavējušies. Es ļoti labi saprotu, ka uzņēmumam ir diezgan daudz darba un visu laicīgi nevar paspēt izdarīt. Gandrīz divus mēnešus vēlāk saņēmu sms ka varu doties pakaļ uz veikalu savam putekļu sūcējam. Bet ar to viss nebeidzās- atnākot pakaļ, secinājām, ka nekas no sacītā netika sataisīts un putekļu sūcējs tika aizsūtīts atkārtotā remontā. Vēl vēlāk dabūju atpakaļ sataisītu un viss ir kārtībā. BET man rodas jautājums- vai tas ir okey, ka nododot remontā preci, es viņu saņemu divus ar pus mēnešus vēlāk? Un iesaku uzlabot kaut kāda veida komunikāciju ar uzņēmuma klientiem!
Labdien, Cienījamais klient! Paldies, ka pievērsāt uzmanību situācijai!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt preces pieņemšanas nodošanas akta numuru.
Vēršam Jūsu uzmanību, ka RD electronics nav sava autorizētā servisa ! Preces remontu attiecīgai precei nodrošina oficiālais autorizētais serviss!
Garantijas remonts – bezmaksas remonts, ko saskaņā ar iekārtas iegādes nosacījumiem un saistošajiem normatīvajiem aktiem nodrošina ražotājs, ja tiek ievēroti ražotāja noteiktie iekārtu lietošanas un ekspluatācijas noteikumi.
Garantijas apkalpošana var ilgt 30 kalendārās dienas. Ja remontam nepieciešamās detaļas ir jāpasūta pie tehnikas ražotāja, tad remonts var tikt pagarināts par laiku, kuru pieprasa šo detaļu piegāde.
Saņemot preces no garantijas remonta, vienmēr lūdzam pārliecinieties par to, ka problēma, kuras dēļ nodevāt ierīci remontā, ir novērsta.
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas!
Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].
Ar cieņu, RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Labdien, Cienījamais sūdzības autor!
Atzīstam, ka radusies situācija ir ļoti nepatīkama. Vēlreiz atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Esam Jums snieguši situācijas skaidrojumu, ka arī veicām visas iespējamās darbības, lai risinātu radušos situāciju.
Lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu. Paldies!
Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !
ar cieņu, RD Electronics
Labdien, sūdzības autor!
Atkārtoti lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu.
Ja Jums rodas jautājumi, vai nepieciešama papildus informācija - lūdzam sazināties personīgi. Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics
Komentāri (1)
"Es ļoti labi saprotu, ka uzņēmumam ir diezgan daudz darba un visu laicīgi nevar paspēt izdarīt."
Vau jus saprotat, tad jus ari saprotat kā garantijas remontus nekad muiža nav taisījuši veikali, bēt oficialie parstaveji kuriem ir atļauja tos taisīt vaļa un vispār remontēt, jo nevienai kompānijai nav savus servisus un ja ļoti gribās jus varat to servisu mierigi atrast paši un nodot ne tikai preci kuru jus noperkāt tieši veikalā Latvija, bēt ari tos kas ir iegadajusi arzeme!
Vieniga niance kā jus tur nevarat nodot preci paši uz garantijas servisu!