Rd Electronics - Garantijas remonts
Neiesaku šajā veikalā pirkt planšetdatoru Prestigio. Mana pieredze 5 garantijas remonti, pēdējais solās ievilkties uz trim mēnešiem. Tātad jāpierēķina pavadītais laiks veikalā katru reizi noformējot garantiju, plus transporta izmaksas līdz veikalam. Preces cena man liekas jau ir dubultojusies.
Komentāri (4)
PTAC noteikumi skaidri nosaka, ja prece 2 gadu laikā servisā ir bijusi vismaz 5 reizes pārdevējam jāatgriež nauda par preci!
Ja prece 6 mēnešu laikā bijusi remontā 2 reizes, 3 reizē jāatgriež nauda!
Noteikumi arī nosaka remonta maksimālajam termiņam ar piegādi jābūt 30 kalendārajām dienām, ja pārdevējs šādus termiņus nevar nodrošināt, jāatgriež nauda par iegādāto preci.
Kur problēma pieprasīt naudu?
Zvanīju uz PTAC, man šādu risinājumu nepiedāvāja, teica lai gaidu no remonta un nekādu naudas atmaksu lai negaidu. Rezultātā pēc 4 mēnešu gaidīšanas preci no pēdējā remonta saņēmu.
Viss uzrakstīts skaisti, bet uz RD Electronics šie noteikumi neattiecas. pieprasīt naudu jau var, bet viņi to neatgriež un preci nemaina. es savu planšetdatoru nesu uz remontu 6 reizes, planšetdatoru lietot nevar, bet viņu atbilde ir, ka viss ir kārtībā, planšetdatoram defektu neesot. Tā, ka problēma ir...
Paldies par komentāru. Mēģināšu atprasīt naudu. Žēl, ka man šo variantu uzreiz nepateica PTAC, jo biju viņiem zvanījis, kā man rīkoties.