Rd Electronics - Garantijas remonts
Sveiki.
Man ir radusies šāda problēma. nopirku portatīvo Asus X53U pirms pusotra gada. Dators bija lēns, bet cita tajā brīdi nebija, tāpēc lietoju to pašu un īpaši neparko nesatraucos, jo no datoriem neko nesaprotu. Pēc kāda laiciņa paziņa ieraudzīja cik lēns viņš ir un pārbaudīja kas vainas. Izrādās atverot pat vienu mājaslapu dators strādā uz visiem 100 %.
Arī man pat skaidrs, ka tas nav normāli.
Nesu datoru uz garantiju, pastāstu kas par problēmu, datoru paņem uz garantiju un pēc 3 nedēļām atved atpakaļ.
Aiznesu mājas ( zinu mana vaina ka nepārbaudiju uz vietas), dators ir tikpat lēns..
Pēc kāda laiciņa datoru slēdzot iekšā ekrāns ir melns un nekas nenotiek. Atkal nesu uz remontu. Pēc 3 nedēļām man zvana ka datoru vajag pārinstalēt un par to būs jāmaksā. Labi, samaksāju. Par cik datoru tajā brīdi vispār vairs nelietoju, tāpēc par viņu īpaši vairs nesatraucos.
Šobrīd ir pagājis gads kopš dators vairs praktiski netiek lietos. Izdomāju ka atkal jāaiznes uz garantiju, lai izdara visu kā nākas.
Šodien man zvana no veikala pārdevēja, kura neprot runāt latviski un mēģina paskaidrot par ko man atkal ir jāmaksā. Es viņai saku ka nesaprotu viņu ka pārzvanīšu vēlāk pati uz veikalu. Pazvanu un tur man saka, ka defekts neesot konstatēts, ka dators ir tikai jāparinstalē. Saku, ka man nevajag pārinstalēt, jo kopš pēdējās viņu pārinstalēšanas dators ir pilnīgi tukšs.
Tātad rodas jautājums, ko viņi tajā garantijas remontā dara? Pārinstalē datoru un viss??
Lūgums zinātājiem.
Esmu gatava samaksāt kaut vai naudu, lai dators strādā kvalitatīvi un nenosvilst, bet tikai ne RD veikalam, jo viņi neredz problēmu. Kur es varētu griezties un kāda detaļa varētu būt pie vainas?
Komentāri (7)
Dīvaini...kas tad par luņiem sēž tajā "garantijas servisā"?
Varu mēģināt paskatīties kas par vainu, bet nevaru apsolīt, ka sataisīšu! ;)
Datortehnikas un citas elektronikas remonts, 26287328
Pagaidām viss iet uz labo pusi. Teicu, lai veic vēlreiz pārbaudi datoram, vai arī nesīšu pati kaut kur datoru. Pazvanīja pēc dažām dienām un teica, ka nekas nav atrasts joprojām, bet ka varu rakstīt prasības pieteikumu datora maiņai. Tā arī izdarīju. Tagad gaidu atbildi :)
ASUS datoriem Latvijā ir piejams ražotāja servisa centrs - nav jābrauc uz citu Valsti. Aizej pa tiešo uz servisu pati. Ja kas - tagad pajautā, lai veikals tev iedod servisa adresi, lai pati vari sazvanīties ar servisu vai aiziet uz servisu un parādīt problēmu servisa večiem, vai arī, ja liek maksāt, tad lai serviss tev pasaka par ko un uz kāda pamatojuma.
Tad, kad nes preci uz veikalu un veikals ved uz servisu, tad jārēķinās, ka pa vidu vienmēr būs "bojātais telefons", šajā gadījumā - veikals.
Jā. Un vēl. Nekad, nekad, nekad, laikā kad ir garantija, nedod nevienu savu iekārtu skatīties vai labot "Ell" -iem, "NicolasNC"-iem, utt. Tikai ražotāja garantijas servisā.
Citādi būs tā, ka par remontu maksāsi tur kur Tev tas pienākas par brīvu. Un ražotājs, vēlāk, ja būs nepieciešamība vērsties pēc garantijas, ražotājs atteiks garantiju pavisam!
Joprojām dators ir itkā remontā. Atteicās man mainīt jo neesot nekada defekta datora. BET TAD KAS? Laikam mani par muļķi uzskata.
Teica ka vienīgais ko var darīt ir - pārinstalēt ATKAL. Nu neko, piekritu, nāksies atkal maksāt, bet šoreiz gan uzreiz uz vietas pārbaudīšu vai kaut kas ir mainījies un ja nē (par ko es nemaz nešaubos) tad prasīšu par ko es ATKAL naudu maksāju.
Nevienam datoru nedodu skatīties garantijas laikā, nav pat tāda doma. Gribēju tikai lai apskata, kas varētu būt par vainu, bet nejau kautko labot.
Šodien iešu pakaļ datoram. Ja viss būs kā iepriekš teikšu, ka vēlos neatkarīgo ekspertīzi veikt.
Vai kāds ir jau ko tādu darījis? Cik tas varētu izmaksāt?
Vienkārši aiznes uz servisu iekārtu pats/pati. Palūdz lai kāds uzreiz iznāk un apskata, kas ir par vainu un ko var darīt.
ASUSam ir serviss Latvijā arī pieejams.