www.sudzibas.lv RD Electronics Garantijas remonts

Rd Electronics - Garantijas remonts

Nodot preci garantijas remontam, pēc likuma 30 dienas, iet 35 diena, viņi neatbild uz mail, runa tikai telefona un sākt ka var atdod man naudas par preci bet 30 procenti mazāk. Jautājums, ja ir garantija 2 gadi, kāpēc ja viņi nevar saremontiet preci viņi negrib apmainīt uz jauno, bet atdod mazāk naudas, ti ir krāpniece. Es nemag rakstīt patērētajā bedroba, tāpēc ka man nau rakstīga atbilde no viņām, viņi ignorē visi mani vēstule.

18.09.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Verner Leitans 18.09.2024

Pkapec es pirktu papildu garantiju , ja vini nevar neko izdaro garantijas laika pec likuma? Ko man darit ar papildu garantiju, vai vini atdod naudas par vinu?

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 19.09.2024

Labdien!

Cienījamais sūdzības autor, paldies, ka pievērsāt uzmanību situācijai!

Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt preces pieņemšanas nodošanas akta numuru.

Vēršam Jūsu uzmanību, ka RD electronics nav sava autorizētā servisa ! Preces remontu attiecīgai precei nodrošina oficiālais autorizētais serviss! Garantijas remonts – bezmaksas remonts, ko saskaņā ar iekārtas iegādes nosacījumiem un saistošajiem normatīvajiem aktiem nodrošina ražotājs, ja tiek ievēroti ražotāja noteiktie iekārtu lietošanas un ekspluatācijas noteikumi. Garantijas apkalpošana var ilgt 30 kalendārās dienas. Ja remontam nepieciešamās detaļas ir jāpasūta pie tehnikas ražotāja, tad remonts var tikt pagarināts par laiku, kuru pieprasa šo detaļu piegāde.

Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].

Ar cieņu
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 23.09.2024

Labdien!

Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, atkārtoti aicinām Jūs norādīt vai nosūtīt privātā ziņā - Jūsu Preču pieņemšanas nodošanas akta numuru vai citu, Jūsu situāciju identificējušu informāciju.

Gaidīsim ziņu. Paldies!

Komentāri (2)

A AniTur 18.09.2024

izlasot tavu sūdzību, rodas iespaids, ka tu vienkārši sarakstīji tik skaistu e-pastu, ka neviens to nevarēja saprast.

S Spuris 19.09.2024

Viņeim jāatgriež nauda pilnība ,ja nespēj veikt servisu.Vai vēstuli viniem rakstījāt ar elektronisku parakstu vai parastu vēstuli caur pastu - ierakstīto ? Ja ir tādas rakstītas un nav saņemtas atbildes tad jau to arī PTAC pazinojiet .Piereizes silti iesaku pret to krāpniekkantori ar zema līmeņa apkalpošanu ,kurš arī tirgo saplēstas lietas i,uzrakstīt iesniegumu policija par viņu krāpniecību. Jacer ,ka reiz tā gnīdiskā,parazīt kantora galvenos sasēdinās aiz restēm .

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes